Andynator Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tidligere på Amobil sin Lanseringsguide(mobil) så gikk mann inn på aktuell mobil, fikk opp status for hvem som hadde mobilen(og kvantum) for så trykke kjøp og gå inn på vedkommendes nettside I dag stopper det i siste fase, mann kommer ikke inn på nettsiden til butikken men "rykker tilbake til start" altså oversikten Hvorfor er det blitt slik? Dette har vært slikt over lengre tid Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Ingen som jobber i Amobil som leser disse innleggene? Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tidligere på Amobil sin Lanseringsguide(mobil) så gikk mann inn på aktuell mobil, fikk opp status for hvem som hadde mobilen(og kvantum) for så trykke kjøp og gå inn på vedkommendes nettside I dag stopper det i siste fase, mann kommer ikke inn på nettsiden til butikken men "rykker tilbake til start" altså oversikten Hvorfor er det blitt slik? Dette har vært slikt over lengre tid Kommer inn på nettbutikken når jeg trykker på kjøp jeg, men status på varer stemmer ikke alltid. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Det var da rart, uavhengig av hvilke 3 pc`er jeg bruker(min - jobb eller hos gamlingene) så detter jeg bare til utgangspunktet for lanseringsguiden. Hadde det ikke slik tidligere Så nå må jeg sjekke datoer og slikt på selve siden for så åpne nytt vindu og trykke inn den aktuelle nettbutikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå