Pep Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg sendte en pc del i retur til dem i mars. De lovde helt lik del tilbake, bare at de ikke fikk inn før om noen få dager. Så ei uke, så ei uke igjen og sånn har de holdt på. Ikke fått noe enda!!! I tillegg kommer det frem på dems webside at de holder på å gjøre om/flytter? Lukter jeg noe konkurs på gang her??? De er nå heller ikke å nå pr.tlf. Og siste kontakten jeg hadde med de, så krevde jeg pengene tilbake, noe de overser, og kommer med lovnad om ny vare igjen om en uke. Men siden de har misligholdt alle andre lovnader så sinnsykt, ser jeg ingen grunn til å stole på at det nå kommer om ei uke. Her må de kjøres hardt skjønner jeg Jeg anbefaler herved alle som foretrekker service, og holde seg LANGT UNNA PCMAX!!!!!! Helt bedriten useriøst rotete og elendig service!!!!! Lenke til kommentar
johnsern Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg bestilte en ny cpu der 10 April men har enda ikke fått noe. Har sendt 3 mail uten å få svar. Dette er elendig service!!! Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Pcmax er "nesten" konkurs,forvent ingen service derfra på en god stund(inside information) Lenke til kommentar
Pep Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Ja det kunne jeg tenke meg!! F.. ikke fått en dritt enda jeg heller. Ser j.. mørkt ut det her... Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg bestilte en LCD skjerm derifra 13. mars. Like etterpå ble jeg forespurt om jeg ville foretrekke en annen modell som de hadde på lager. Siden det har alle emails forblitt ubesvarte fra PCmax sin side. Istedet bestilte jeg en tilsvarende skjerm fra Komplett, den ble levert på døren dagen etter. Litt dyrere, men... Styr unna PCmax. Lenke til kommentar
johnsern Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 I går sendte jeg ny mail til PCmax og avbestilte CPU'en. Fikk svar etter kort tid om at den er kommet inn på lager og vil bli sendt til meg på mandag. Er det virkelig blitt nødvendig å sende avbestilling for å få et svar fra de? Lenke til kommentar
KnightFal Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Husk at PCMax er gammle Vision Computer, samme eier. Og dere husker vel hvordan servicen var på Vision. Styr unna PCMax Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Som jeg skrev i en tidligere post:Pcmax er snart ute av business. Det er forsåvidt greit at det er samme eier av Pcmax og gamle Vision computer,men det er ikke det som er problemet nå.Kan ikke gå inn på hva som er problemet her,men det har noe med penger å gjøre(bombe) Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Som jeg skrev i en tidligere post:Pcmax er snart ute av business. Det er forsåvidt greit at det er samme eier av Pcmax og gamle Vision computer,men det er ikke det som er problemet nå.Kan ikke gå inn på hva som er problemet her,men det har noe med penger å gjøre(bombe) Kvar har du dette fra? Ein såpass sterk påstand som dette bør du prøve å begrunne. Det er veldig interessant for oss andre som kanskje skal bestille noko frå dei, om dei virkeleg kjem til å vere tilstades om 1-2 år. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Subjektet er stengt for min del,gidder ikke bry meg lengre med denne posten.Sorry,, Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg snakket med en av dudene der da jeg hentet varene jeg bestilte hos dem. Lokalene var heller sjabre, men han påstod at de var på vei over i andre lokaler, der de skulle åpne butikk i tillegg til webshopen. Men hvor mye av dette som var sannhet og hvor mye som var ønsketenking, se, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
2roll Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Vel, vel. Jeg er en god gammel kunde hos PCmax og har alltid fått god service. Butikken har vært nede tidligere også, men da prioriterte de iallefall support mot gamle kunder. Dersom de nå bare svarer på mail som ikke er problematiske, så er det svært synd. Selv om butikken er "nesten" konkurs, så bør de prøve å gjøre opp i de forpliktelsene de allerede har. Dette er svært ulikt Gunnar som driver sjappa. (Gjorde iallefall) En liten sjekk hos brønnøysund viser at de ikke har levert fjorårsregnskapet og at revisor har fratrådt. Dette lukter konkurs. Synd at de ikke spiller med åpne kort i en slik prosess. Dette ødelegger en evt nystarting senere. Snufs, det ser ut til at min trofaste webshop er gått på dunken. Nå får jeg stille meg i kø på kompletthelv... jeg også og kjøpe flere brukte varer til fullpris. (Jada, det har skjedd meg før. Kjøpte en defekt DVD som viste seg å være returnert av annen kunde. Det er flere webshopper som sliter med servicen..) Lenke til kommentar
S-Blazer Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Tja.... Thomas (2roll), jeg må innrømme at det du sier ER sant. Jeg fikk hakaslep den dagen i april når en kjerring fra fylkesskattekontoret trappet opp i butikken og krevde å få utlevert ditten og datten av regnskapet. Trodde hun var sprø jeg, men fikk Gunnar til å komme ned og selv tok jeg meg en spisepause og lot dem snakke sammen. Når jeg kom tilbake fra pausen fikk jeg beskjed om permisjon. Det kom som et sjokk på både meg og Sindre dette her. Så ja.... med fare for at folk ikke vil handle der lenger...Det er bare spørsmål om tid før det går ad dundas med PCmax. Ganske trist egentlig etter alle disse årene de har holdt på. (selv jobbet jeg der i 2 år) Men men.... det er slikt som skjer når man gjør diverse feilgrep underveis. Bl.a var det en tidligere ansatt i butikken som stjal varer for nesten 100 000, så dette kan ha noe å si det også :/ S-Blazer (tidligere ansatt hos PCmax) Lenke til kommentar
2roll Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Fydda!! Dette var ikke bra. Men hvorfor stenges ikke webshoppen! Er jo ingen vits å tulle med kundene? Får håpe på en lysere fremtid. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå