bIsk0p Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Utrolig at denne koster 1k7 i dag, det er faktisk mer enn jeg betalte for min. Dette er jo et 6 år gammelt produkt.. Forstår ikke hvordan det ikke kan ha sunket i pris.. Og selv om fly stort sett ikke har noe feedback i stickene sine, så vil jeg si at det vil øke innlevelsen i spill! Lenke til kommentar
oby Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Rett før man staller et fly rister det i spakene på moderne fly. Og regner med at 2. verdenskrig fly har risting i spakene under forskjellige forhold. Har en Logitech Extreme 3D Pro i dag, som fusker litt. Ikke brukt den så veldig my heller. Men så koster den 300 kr. Har også G25 som jeg har brukt mye i 3 år, og den føles enda som ny. Tror man får hva man betaler for rett og slett. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Skjønt kongen på haugen er vel fremdeles gode game CH (CH fighterstick) Ehm.. Jeg ville kanskje påstå at denne er kongen på haugen... http://www.spillverket.no/artikler/thrustm...tas_cougar/3174 Forøvrig ser jeg ikke helt hva Logitechs produkt har som ikke denne Thrustmaster'n har. Bortsett fra Force Feedback. Men hvis man flyr F16 skal det vel egentlig ikke være noe Force Feedback? Småfly med mekanisk styring, der kan jeg se behovet for FF, men de stikkene er jo uansett utformet helt annerledes enn denne flystikka fra Logitech. Edit: Ser at CosmoK var før meg. Kanskje du kan svare på det, savner du Force Feedback i HOTAS? Nei, ikke i det hele tatt. Cougar'en har sin egen feel, grunnet tyngden av stikken. Jeg syns man får mere realisme i en stikke som er like "stiv" som ekte vare enn noe som vibrerer mer enn den heftigste lille dingsen hos Kondomeriet... (ok, hele den setningen ble litt vel snål... ) Personlig syns jeg Force Feedback egner seg best til ratt. Det er en helt grei ide, men er ofte dårlig implementert. Jeg tror jeg skal vente rimelig lenge før det å kjøre med FF ratt blir like realistisk som å kjøre rundt i Passat'en på Risa's "under evig konstruksjon" veier her i Stavanger... Lenke til kommentar
wim Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 ....Personlig syns jeg Force Feedback egner seg best til ratt. Det er en helt grei ide, men er ofte dårlig implementert. Jeg tror jeg skal vente rimelig lenge før det å kjøre med FF ratt blir like realistisk som å kjøre rundt i Passat'en på Risa's "under evig konstruksjon" veier her i Stavanger... Det kommer veldig ann på spillet også da. Spiller du bil "spill" og ikke simulatorer så finner du aldri bra force feedback. Men det er noen simulatorer som har veldig bra force feedback, prøv for eksempel Richard Burns Rally eller iRacing Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Rett før man staller et fly rister det i spakene på moderne fly. Og regner med at 2. verdenskrig fly har risting i spakene under forskjellige forhold. http://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_flight_control_systems Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg