Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst]Har du noen gang skulket den offentlige tannlegen?

Har du noen gang ikke dratt til den gratis offentlige tannlege når du har time?  

13 stemmer

1. 1. Har du noen gang ikke dratt til den gratis offentlige tannlege når du har time?

• Ja, har glemtdet
      3
    • Ja, flere ganger, gadd ikke dra dit
      0
    • Ja, hadde ikke tid og mulighet og fikk ikke sagt ifra.
      0
    • Nei
      9
    • Nei, men jeg har byttet over til privat tannlege før jeg ble 18.
      1

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg driver med eksamensoppgave om at mennesker under 18 år dropper å dra til den gratis offentlige tannhelse tjenesten. Trenger mange som svarer på et par spørsmål, hvis dere er snille :)

Har du noen gang skulket eller droppet å dra til den offentlige tannlegen før du er 18år?

Hvorfor, hvorfor ikke? Alder da det skjeddde?

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulket? Den offentlige tannhelsetjenesten er et gode(det er jo gratis), og er vel dessuten ikke obligatorisk, så jeg har vanskelig med å forstå hvordan man kan skulke det. Får man hull, kryper man til korset til slutt likevel.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Aldri skulket den offentlige tannlegen, men jeg byttet til en privat en etter at jeg aldri hadde hatt samme tannlege over 10 timer. Også prøvde de å få en student til å borre på meg, da gikk jeg over til den private tannlegen moren min går hos og jeg har det mye bedre der.

Lenke til kommentar

Jeg byttet forresten også over til privat tannlege før jeg ble 18. Mener det var på grunn av lang reise til offentlige tannlegekontoret, samt at der kun var ansatt utenlandske tannleger som jeg ikke forstod hva sa :dontgetit:

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Jeg byttet forresten også over til privat tannlege før jeg ble 18. Mener det var på grunn av lang reise til offentlige tannlegekontoret, samt at der kun var ansatt utenlandske tannleger som jeg ikke forstod hva sa :dontgetit:

Dette er gull!

Tips til trådstarter: Det går ann å sette opp poll :) .

Sant, men vet egentlig ikke hvordan jeg gjør det :p Er ikke så viktig heller, nå får jeg noen fine ting jeg kan skrive om også. Skal leveres i morgen så har ikke så god tid.

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar
Tips til trådstarter: Det går ann å sette opp poll :) .

Sant, men vet egentlig ikke hvordan jeg gjør det :p Er ikke så viktig heller, nå får jeg noen fine ting jeg kan skrive om også. Skal leveres i morgen så har ikke så god tid.

Bare å redigere førsteinnlegget ditt å sette inn en poll, veldig enkelt ;) . Kommer til å garantere deg at du kommer til å få mye mer svar da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...