stasomfaen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei! Skal snart på ferie.. 30. Juni. Jeg har lyst til å være i best mulig form til da, men sliter med å "orke" å trene. Det jeg lurer på er om noen vet om noe jeg kan gjøre her hjemme, med benk (har bare 20 kg på den enda), manualer, og sånn stang man løfter seg i. Og ja, har også strikker. Kunne noen f.eks. hjulpet med med et lite program? Lyst på: Styrke i bein, balanse, spenst, litt kondisjon, styrke i mage og bryst (også litt rygg siden jeg tar mage) og spesielt mye på biceps. Hvis noen vet om noe så er det bare å si ifra! Lyst til å øke volumet på musklene, men vil også være fleksibel (driver med twintip), så hadde vært greit med tøyeøvelser også. Vil ha bra øvelser jeg kan gjøre 2-3-4 ganger i uka eller daglig, som gir synlig forbedringer fort. Takk. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Glem det, du får ikkje synlig forbedring på 25 dagar. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Nå er det ikke sånn at jeg trener bare til den turen, eller at jeg skal ha rask framgang eller ingenting. Men hvis mulig, vil jeg ha mest mulig progresjon til da, men også trene for fysikkens skyld. Noen øvelser? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 I Veiledning til nybegynnere i styrketreningsforumet finn du alt du treng å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå