deathshot Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har forhåndsbestilt spillet =D Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 jeg håper ikke fiendene i 2'ern har nok et lemen år. var jo 10,1 millioner fiender som kom på en gang. Og hver og en av de tåler jo flere skudd i brystet. Er man heldig klarer man å treffe hauet, men er litt vanskelig sånn som de surrer rundt.. det var spillets største irritasjonsmoment, syns nå jeg da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Har forhåndsbestilt spillet =D For lenge siden Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 jeg håper ikke fiendene i 2'ern har nok et lemen år. var jo 10,1 millioner fiender som kom på en gang. Og hver og en av de tåler jo flere skudd i brystet. Er man heldig klarer man å treffe hauet, men er litt vanskelig sånn som de surrer rundt.. det var spillets største irritasjonsmoment, syns nå jeg da Har vi spilt det samme spillet? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Han snakker tydeligvis om heavenly sword, for jeg kan i allefall ikke huske å ha kriger mot mer en 6-7-8-9 stykker i slengen. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) jeg håper ikke fiendene i 2'ern har nok et lemen år. var jo 10,1 millioner fiender som kom på en gang. Og hver og en av de tåler jo flere skudd i brystet. Er man heldig klarer man å treffe hauet, men er litt vanskelig sånn som de surrer rundt.. det var spillets største irritasjonsmoment, syns nå jeg da Har vi spilt det samme spillet? jeg mener uncharted drakes fortune. Håper ikke uncharted 2 har like mange fiender på en gang som 1'ern mente jeg Endret 18. september 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Og sikkert flere til, men 10 millioner blir vel ett drøyt tal Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 en bitte liten overdrivelse, men det liker vi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå