Gå til innhold

Ny Uncharted 2 trailer!


Niks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg så video fra spillet på pressekonferansen synes jeg det så kjedelig ut i begynnelsen. Litt utforsking her og der osv... men så plutselig begynte hele brettet å rase sammen i eksplosjoner og ødeleggbare omgivelser, og da var jeg helt i ekstase.

 

Håper omverdenen blir litt mer dynamisk i toeren. At det ikke bare er begrenset til filmsekvenser når omgivelsene ødelegges.

Lenke til kommentar

Virket utrolig bra! Har tro på at det kommer til å bli bedre en Drakes Fortune. Selv om det virket som om det kom til å bli en del skyting og dreping i 2eren også, så håper jeg ikke det blir like mye som i det første. Synes det ødela noe av "sjarmen" (hvis jeg kan kalle det det) med spillet.

Lenke til kommentar
Det er en av de beste trailerne jeg noen gang har sett. Ser ufattalig bra ut! Grafikken ser jo helt nydelig ut, spesielt Drake! Ser at han har følelser i blikkene sine og sånn :- o

 

Ja. Er et av de bedre spillene som har blit lagd (og lages, 2eren altså :p ) som jeg har spilt både når det kommer til handling og grafikk.

Lenke til kommentar
Som med de fleste spill i dag så må vi nok regne med en singelplayer på rundt 10 timer. +- 2 timer. Men tipper de fleste av oss vil finne nok unlockables til at vi ønsker å spille gjennom singelplayern 2-3 ganger.

 

Sant det med unlock's. Mye artig å sette seg ned med etter spillet er rundet på Hard. Men håper - og tror pga all storyen vi får snuse litt på i traileren - at spillet kan snike seg opp mot 20 timer.

Det er jo tross alt sagt at Uncharted 2 skal bruke all kraft ps3'n har å by på :D

Lenke til kommentar

At spelet skal "bruke all kraft ps3'n har å by på" kan fort bety at sjølve spelet blir kortare, då det krev litt å utnytte konsollen maksimalt gjennom heile spelet. Når det er sagt, syns eg lengda på første spel var grei. Alt for lange spel ender alt for ofte på hylla før dei er ferdige (sjølvsagt med enkelte unntak). Så ei relativt kort, men intens/god, einspelar er alt eg ønskjer meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Claudia Black :love:

 

Ellers som allerede nevnt i tråden, så håper jeg også på litt mindre actionfokus enn enern, som jeg føler hadde for mye skying enn det hadde godt av. Uansett et must-buy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...