Dr. Mobius Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Gratulerer! Du har masse å se frem til! Har selv ei lita jente på lit over året, og hun har gjort livet rikere Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Da er det oppdatering på gang. Vi har vært på ultralyd igjen idag. Det var en sånn ultralyd hvor alt som kan sjekkes skal sjekkes, alt som kan måles skal måles osv ... Alt stod bare bra til med barnet, som vi nå fikk vite at kom til å bli en jente Her er vesla: Hun skal komme til verden 5. desember i år Lenke til kommentar
lilko Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 5 desember? Må være kjipt å være født så sent på året. Men gratulerer da Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 5 desember? Må være kjipt å være født så sent på året. Men gratulerer da Heh, får jo ikke akkurat gjort så fryktelig mye med det da Kan jo være greit å ikke ha bursdag samtid med alle andre heller. Er visstnok en føde-boom i osloområde i år, og enormt med unger som kommer mellom mai og oktober. Blir nok bra å skille seg litt ut skal du se. Så bra! Hvordan føles det? Det føles helt topp Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 5. Desember er ikke bra, hun kommer sikkert til å være yngst i klassen og bli mobbet for det, pluss at det altid vil være mørk og kalt på bursdagen hennes, best a bare avbryte hele greia og prøve på nytt (ok stygg vits) Neida, gratulerer så mye, lurt å vente litt med bryllupet, blir ekstra koslig med bryllupsbilder med en 6 måneder gammel baby. Bare husk, fra 5. desember og i nærmeste fremdtid blir det lite søvn på dere begge. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 5 desember? Må være kjipt å være født så sent på året. Men gratulerer da Heh, får jo ikke akkurat gjort så fryktelig mye med det da Kan jo være greit å ikke ha bursdag samtid med alle andre heller. Er visstnok en føde-boom i osloområde i år, og enormt med unger som kommer mellom mai og oktober. Blir nok bra å skille seg litt ut skal du se. Så bra! Hvordan føles det? Det føles helt topp Desember er en fantastisk måned å bli født i. Har selv bursdag 17. desember. Kunne ikke ønsket meg en annen måned. Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 haha, her prøver trådstarter å dele sin glede med dere på forumet, så kommer det alltid noen å lager kvalme. den første vitsen ? var grei, den andre kommentaren gikk over streken . Så må jeg si gratulerer til trådstarter Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 jeg jar ryddet litt i tråden.hold dere sakelige folkens. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Stilig! gratulerer! får satse på at ungen blir født 5 Desember slik at jeg og han/hun deler bursdag Heller i januar om det er mulig, jævlig kjipt å bli født sent på året. Veit, er født i November går glipp av en del pga det. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Mye artige svar her gitt @Kalars: Aner jeg et snev av ironi i det innlegget ? Om ikke så får du nesten komme med en litt mer utfyllende beskrivelse av hva du går glipp av Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer så meget! Har dere tenkt noe på navn? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Så artig Nero! Gratulerer, og velkommen inn i de søvnløses dal. Nå er det obligatorisk å gjøre slik som jeg gjorde for 4 år siden: http://www.it-avisen.no/pimpmypc/541/ Endret 6. juli 2009 av BeFs Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer så masse! Venter selv en gutt, som kan komme når som helst nå. Men folk sier her at det er kjipt å føde på vinteren, ikke for dama som går gravid. Grunnen er varmen på sommeren nå slår ut de fleste gravide. Så du får se på de positive sidene Lenke til kommentar
Keworkian Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Her er vesla: Hun skal komme til verden 5. desember i år I think she's broken Men da vet æ hvert fall kordan farger æ ska forholde mæ til, eller ska dokker ha et "gender free" barn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå