Vikdal Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Var hos gynekolog i går sammen med forloveden min Vi skal bli foreldre rundt 9. desember. Her er produktet: Gleder meg Og så skal vi gifte oss 26. juni neste år i Kampen kirke Det var forøvrig bestemt før vi fikk vite dette Endret 1. juli 2009 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
Keworkian Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Gratulerer Nå må vi vel finne en erstatter til fremtidige pokerspill Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Takk for det Gratulerer selv LooD. Keworkian: Tror du bare må regne med at jeg kommer til å vinne oftere og oftere fremover. Trenger å legge meg opp litt ekstra fremover nå vet du :!: Sånne små barn koster visstnok litt i drift Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Grattis ! Eller stakkars ! Du velger Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Takk til alle sammen !! Jeg gleder meg selvfølgelig :!: Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Stilig! gratulerer! får satse på at ungen blir født 5 Desember slik at jeg og han/hun deler bursdag Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Stilig! gratulerer! får satse på at ungen blir født 5 Desember slik at jeg og han/hun deler bursdag Heller i januar om det er mulig, jævlig kjipt å bli født sent på året. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Gratulerer! Alltid hyggelig med småfolk Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Gratulerer 9. Desember er samme dag som jeg har bursdag Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Morsomt, søsteren min skal gifte seg 26. juni i år. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Dette betyr at du har klart den viktigste oppgaven i livet. Det å klone 50% av deg selv, og videre føre din DNA som du igjen har arvet, videre til neste genereasjon. Gratulerer mye :o) Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 oi wow, babyen så jo stor ut allerede gratulerer! Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Takk til alle sammen Babyen er ikke såå stor da. Står vel 7.53cm på et av bildene jeg har. Men det som er morro er at den allerede nå ser ut som et ordentlig menneske, bare i miniatyrutgave Vi er litt over 14 uker på vei nå. 1.juli er det ny ultralyd, og seff nye bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå