xmariannex Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvordan skal man skrive om seg selv på spansk; fritid familie utseende, osv? Ingen som har tid til å skrive en liten mal? Virkelig dårlig til spansk formulering, må liksom slå opp for hvert ord i ordboka! Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) I mitt tilfelle da: Tengo pelo marrón, los ojos son verdes y yo soy alto (Brunt hår, grønne øyne og høy). Mi familia contiene de mi padre, mi madre y mi hermana. Mi hermana es pequeña y ella tiene diez años. (familien min består av faren min, moren min og lillesøstra mi som er 10 år gammel) Mi padre se llama *sett inn din fars navn her* y el tiene cuarenta y un años (Faren min heter *sett inn ditt fars navn her* og han er 41 år gammel) El está mi madre que se llama *sett inn din mors navn her* tien tambien cuarenta y un años (Han er gift med min mor som heter *sett inn din mors navn her* og hun er også 41 år gammel En mi tiempo libre yo estoy con mi amigos, tocanda la guitarra, juegos algunos videojuegos y pasa tiemp con mi chica (På fritia mi er jeg med venner, spiller gitar, spiller videospill og er med jenta mi) Sånn ca riktig, tror jeg Endret 4. juni 2009 av Whoopy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå