epiktet Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Trygg Trafikk kjører en kampanje hvor de fronter endel kule hjelmer. Problemet er at de fleste av disse ikke importeres til Norge. Noen som vet om Oslobutikker som har et OK utvalg med kule hjelmer? Jeg har sjekket div sportsbutikker på nettet, men de fleste hjelmene der er standard treningshjelmer. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 lol. De var jo grådig stygge da Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva definerer du som "kule hjelmer", da? Jeg synes Bell Volt er ganske kul, samt noen av modellene til Giro. Lenke til kommentar
opar Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 En kul "se på meg gjøre 360 hjelm" er ikke nødvendigvis en kul landeveishjelm.. Lenke til kommentar
Frakkas Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg er på jakt etter en kul sykkelhjelm og har funnet to butikker som selger hjelmene som er nevnt hos Trygg Trafikk: www.sykkelhjelm.no og www.ting.no Lenke til kommentar
isen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Personlig synes jeg at Whisper Plus-hjelmene ser utrolig bra ut, i tillegg til at de sitter veldig godt på hodet. Passer i alle fall meg veldig godt, men det der er nok en smakssak. Hjelmen ser du her. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Bikeshop.no har masse kult. Tilbud på en del hjelmer er det også, ser jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå