erikforseth Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 gl ya'll. thx for kilder Lenke til kommentar
sydvester Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fortsatt noen våkne i denne tråden? Jeg lurer på om noen kan kort oppsummere revidert nasjonalbudjsett for meg, det er lengre enn jeg rekker å sette meg inn i i kveld Eller så vil jeg takke for mye nyttig info her, jeg føler meg veldig mye bedre rusta på den olje/kvartell-artikkelen enn den andre men. Så om noen har mer å pøse på med er det gledelig! Jeg regner ikke med å rekke og sove i natt, så hvis flere av dere er nattmennesker kan vi kanskje mailes, eller diskutere på msn? Jeg syns det er så utrolig mye som er relevant til det her, enten direkte eller indirekte, og jeg har slitt i mange timer i dag med å konkretisere hva som egentlig er verdt å fokusere på. Så om noen har noen gode tips til det mottas det også med takk. Jeg er virkelig stressa for den oppgava her =/ Vær våkne, noen! Noen smarte noen =) Lenke til kommentar
sydvester Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ser forresten at ingen som leser her er medlemmer, så jeg bare slenger ut hotmailen min, så kan folk som føler de har noe å bidra med, eller som tror vi kan diskutere fram noe lurt bare ta kontakt! [email protected] (dette er ikke msn-mailen min, så må evt sende meg mail, og så legges til hvis noen tror de kan hjelpe litt i natten) Det er god øving i å lære andre også Lenke til kommentar
sydvester Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 I tilfelle jeg ligger an til å skremme vekk alle potensielle hjelpere, så vil jeg nevne at jeg sikkert kan ha noe å bidra med jeg også, jeg skal ikke utnytte folk Jeg er ikke dårlig i faget, jeg har bare hatt veldig problemer med å prioritere og velge ut hva som er viktigst.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Lagret tråden jeg, så får uvitne meg lese gjennom den i morgen for å se om det er mulig å bli klok på dette. :!: Lenke til kommentar
sydvester Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Lagret tråden jeg, så får uvitne meg lese gjennom den i morgen for å se om det er mulig å bli klok på dette. :!: om du er noe klok på gjedrem-artikkelen er jeg litt klok på den andre. Haha =) Evt om du eller noen veit litt sånn faktiske tall for situasjonen i dag elsn. Jeg makter ikke lese hele revidert.nasj.bud. Lenke til kommentar
Rock-N-Rolla Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Fikk dere resultater i dag? Endret 19. juni 2009 av Rock-N-Rolla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå