cyclo Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 En uke etter Google lanserte Chrome 2.0 ble Chrome 3.0 beta sluppet Les mer Lenke til kommentar
moskito Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg finner ingend ownload button? Er jeg blind eller er det ingen steder og laste den ned fra siden man blir vist til. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Øverst til høyre er det en svær blå knapp med teksten "download now" Endret 4. juni 2009 av cyclo skriveleif Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Gratulerer som skribent cyclo. Når det gjelder topic føler jeg det er på tide jeg lager noe med HTML5 <video>. Jeg lagde en proof-of-concept avspillerimplementasjon på jobb i høst, men nå er det såpass bredere støtte og rafinert API at det kan bli ganske bra. Endret 4. juni 2009 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 @JondoeMAKT: Thnx Jupp... Det virker jammen som om folk begynner å få opp øynene for HTML5. Trist at IE henger etter som vanlig. Gleder meg til dagen jeg kan klare meg uten flashplugin-nonfree, og <video> taggen kommer nok til å oppfylle den drømmen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Eneste problem med dette er at i «den virkelige verden» er annonser er viktigere enn videospillingen, og det kan bli ganske hardcore i HTML5. Det er vel en SVG med video internt som er beste løsning der, og jeg tviler egentlig på at annonsebyrå har kompetanse til å skrive SVG. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Noen som vet om IE7 eller IE8 har / utvikler støtte for video-tag'en ? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Hverken IE7 eller IE8 støtter <video>. Om det er tenkt støttet i fremtiden vet jeg ikke. Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tør nesten vedde på at MS finner opp sin egen standard for dette. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Dette er vel ikke Beta update, men Dev update. Det er 3 channels for Chrome så vidt jeg vet...dev, beta og stable. Dev er altså pre-beta stabilitet og oppdateres veldig ofte (nightly?). Siste beta build er 2.0.172.30. Endret 4. juni 2009 av The Jackal Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Godt mulig ja. Var ikke klar over at de skilte mellom dev og beta... Bare fulgte alle andre som hadde skrevet at dette var en beta release. Skal undersøke om ikke noe må endres i artikkelen. Takk for tips Lenke til kommentar
Sebbe91 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Med den kommentaren tolker jeg det som du har tatt det fra ITavisen og ikke kilden du har oppgitt Google Chrome har tre kanaler Dev der det kommer en oppdatering per uke (hvis ikke noe alvorlig er feil som det var denne gangen, du har skrevet feil, fonten på nesten alle ikke engelsk språklige land var veldig liten og det var det de rettet på i versjon 3.0.182.3) Beta kommer en gang per mnd og "stable" kommer rundt hver 3mnd (hvis jeg husker rett selvfølgelig, mente det stod "kvartal") med stable så mener jeg hopp i versjon nummeret, mindre fikser kommer selvfølgelig oftere Lenke til kommentar
Sebbe91 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Btw, hvis man liker å utforske ting vil jeg heller anbefale å laste ned programmet fra Google Chrome som gjør at man bytter fra stable til beta eller dev som ligger her: http://dev.chromium.org/getting-involved/dev-channel Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Med den kommentaren tolker jeg det som du har tatt det fra ITavisen og ikke kilden du har oppgitt Nope... Legg merke til klokkeslett. Itavisen publiserte 2 timer etter at min artikkel ble publisert Så ingress på et par utenlandske aviser om at beta 3 var lansert, og stakk dermed rett til kilden som er oppgitt for å skrive artikelen uten å faktisk sjekke at overskriftene jeg hadde sett stemte. Lenke til kommentar
Sebbe91 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hehe okey, jeg sjekket ITavisen før jeg sjekket her, uten å ha sjekket klokkeslettet ^^ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Med den hastigheten de har på å bumpe versjonsnummer, så tar Chrome igjen Opera (10) snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå