seruz Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei , jeg trenger en måte å spille ett spill fra en CD , uten å installere d på berbaren min, for jeg kan ikke pgr. admin blocking. Spillet jeg skal installere er Oblivion, det er ikke installert på CD'n, visst d finnes en måte eller kanskje et program som åpner for meg så hadde d vert til stor hjelp! (Jeg har ingen adgang til å åpne administratoren, eller få den åpnet. men visst noen vet en måte å "hacke" seg inn på den , så si ifra ~Takk Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det er ikke mulig, da spillene ligger komprimert på platen. Og angående å komme seg inn på admin: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=821194 Lenke til kommentar
seruz Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Det er ikke mulig, da spillene ligger komprimert på platen. Og angående å komme seg inn på admin: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=821194 finnest d ingen måte å "unpacke" det på , uten å bruke Setup.exe ? Lenke til kommentar
Christerm Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Følg med i timene, gjør lekser når du kommer hjem. Så kan du installere Oblivion på en ekstern-hdd. Have fun Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Installer spillet på pcen hjemme, så brenn de ut på cd? Hvis du trenger reg fil etc sliter du.. og vet ikke om saving vil funke.. men du kan jo legge det installerte spillet på skolepc fra cd? BTW: Hvordan bli admin, formater pcen.. det gjorde jeg.. har win 7 nå Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Installer spillet på pcen hjemme, så brenn de ut på cd? Hiver med på denne. Husk å patche og sånt før du hiver den over på 2-sida DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå