Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

NZXT tempest VS Cooler Master HAF Mini 922

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

støvfilter er noe jeg nesten forventer på kabinnetter i 1000kr prisklassen, men for all del, det er jo kjempeenkelt å lage selv :thumbup:

Skal kjøpe nytt kabinett selv, så på disse, men jeg liker ikke haddiskmonteringa i Tempest. Regner også med at Tempest bråker litt pga all kjølinga. Jeg hadde valgt HAF Mini 922 av de to.

Selv kommer jeg til å kjøpe Cooler Master Storm Scout

Endret av lars_era
Lenke til kommentar

Har sett litt på det også, men syntes det ble litt for lite. Jeg lener veldig mot Tempest. Bryr meg ikke så veldig mye om hardisk muligheter, og vifte støy er ikke så farlig så lenge kabinettet kjøler bra :p

Men hvordan kan man lage egne støvfiltere? :O

Lenke til kommentar

Bare å kjøpe noe høyttalerstoff fra biltema(eller et annet stoff som luft passerer gjennom), klippe til og bare teipe det på viften eller bruke vifteskruene til å feste med. :thumbup:

Hvis du ikke bryr deg om viftestøy og harddisk muligheter så passer jo

Antec Nine Hundred deg perfekt, har tilogmed støvfiltere.

Hadde tenkt å kjøpe det selv, men etter jeg så hvor mange som hadde det på TG (og nå i vennekretsen) så gadd jeg ikke det. Hadde da heller kjøpt den nye versjonen Antec Nine Hundred Two.

Endret av lars_era
Lenke til kommentar
Bare å kjøpe noe høyttalerstoff fra biltema(eller et annet stoff som luft passerer gjennom), klippe til og bare teipe det på viften eller bruke vifteskruene til å feste med. :thumbup:

Hvis du ikke bryr deg om viftestøy og harddisk muligheter så passer jo

Antec Nine Hundred deg perfekt, har tilogmed støvfiltere.

Hadde tenkt å kjøpe det selv, men etter jeg så hvor mange som hadde det på TG (og nå i vennekretsen) så gadd jeg ikke det. Hadde da heller kjøpt den nye versjonen Antec Nine Hundred Two.

Antec nine hundred har vel ikke støvfilere? Og folk som har kjøpt Nine Hundred klager VELDIG på støy, og Tempest er litt større så da er det lettere å jobbe i det. Så jeg tror jeg går for Tempest :)

Lenke til kommentar

skerv litt feil, det er Antec Nine Hundred Two som har støvfiltere :whistle: ,skal ikke se bort ifra at Tempest bråker like mye siden den har like mange vifter som Nine Hundred Two. Nine Hundred Two har også viftestyring på baksiden som gjør den ganske stille på det laveste, men hvis du liker Tempest bedre så gå for det, Gode kabinetter begge to :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...