Erik den Raude Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Åssen klarer man å skrive 15 sider hvor alt er relevant? Bare jeg som tror at du kunne skrevet halvparten, bare bedre? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Åssen klarer man å skrive 15 sider hvor alt er relevant? Bare jeg som tror at du kunne skrevet halvparten, bare bedre? Egentlig tror jeg du har helt rett men det var så sykt dårlig tid til å få strukturert og stablet den ganske store mengden stoff jeg hadde med, så det ble som det ble. Lenke til kommentar
LowGravitas Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hva ble resultatene til folk da? (jeg fikk 6:D) Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Åssen klarer man å skrive 15 sider hvor alt er relevant? Bare jeg som tror at du kunne skrevet halvparten, bare bedre? Bare vent til du kommer på universitetet, du... Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 I'm awestruck by your dazzling one-liner. Hva har dét med en eksamen i et programfag i den videregående skolen? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 I'm awestruck by your dazzling one-liner. Hva har dét med en eksamen i et programfag i den videregående skolen? Det faktum at du presterer å være overrasket over at man kan skrive 15 sider der alt er relevant. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Fikk 4 jeg. Så med tanke på at jeg misslikte oppgaven så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 I'm awestruck by your dazzling one-liner. Hva har dét med en eksamen i et programfag i den videregående skolen? Det faktum at du presterer å være overrasket over at man kan skrive 15 sider der alt er relevant. Hvilket faktum? Jeg har ikke lest besvarelsen, det er derfor jeg mistenker at halvparten ville vært nok - videregående programfag er ikke kjent for å være særlig gjennomgripende, og elever på videregående nivå er sjelden så uovertruffent dyktige at alt har sammenheng eller relevans. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 I'm awestruck by your dazzling one-liner. Hva har dét med en eksamen i et programfag i den videregående skolen? Det faktum at du presterer å være overrasket over at man kan skrive 15 sider der alt er relevant. Er vel litt mer det at man på eksamen på vgs. har 5 timer på seg i motsetning til oppgaver på universitetet der man som oftest har lengre tid Lenke til kommentar
SkjeggNorrigFan Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hadde vært skjeggt hvis noen hadde sendt meg hva de har skrevet på denne eksamens oppgava, har samme oppgava i tentamen i år så hadde vært greit å ha noe å se på hva dere har gjort bare å sende en meld, hadde vært flott! vi skjegges, høhø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå