Tehjoran Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt litt kontrollen i senga.. Ikke sånn at du bestemmer helt da.. Men f.eks. Si til Typen din at han skal slikke deg.. dytt han ned.. Jeg digga når exen min tok "kontroll".. Nja.. Jeg tar kontroll når det gjelder å vise hva jeg vil, "rive" av han klærne, sette meg oppå. Men tenker at hvis han VIL slikke meg, hadde han gjort det. Jeg hadde ikke satt pris på en mann som stakk pikken sin borti ansiktet mitt om jeg ikke ville det, så jeg gjør ikke det tilbake. Denne tråden handler ikke om meg. Sorry. Ta heller en prat med han.. Det er mye bedre.. Lenke til kommentar
Jentejente Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ta heller en prat med han.. Det er mye bedre.. Registrerte meg jeg. Skal snakke med han etterhvert. Poenget med mitt svar var egentlig bare at jeg ble provosert av at de fleste svarene begynte med at "sånn er jenter" eller "de fleste jenter liker ikke pikk" etc. Ville bare protestere. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 En nødvendighet for begge er at dere er ren, kukost er neppe noe hun blir så glad for å møte når hun skal suge deg. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Selvsagt. Jeg dusjer jo alltid før jeg stikker til dama/hun kommer til meg, og hun gjør nok det samme. Har aldri opplevd at hun har lukta noe, bortsett fra èn gang, men det var like før hun fikk mensen. Regner med at det er sammenhengen? Hun sugde meg jo første gang når hun hadde drikki og tenker at det kommer av at hun mister litt hemninger og ikke tenker så mye. Merker at dama er litt usikker på om hun gjør ting riktig, og spør ofte om jeg synes ting er godt og lignende. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om alt hun gjør ikke er perfekt, for hun lærer neppe hvis hun ikke prøver. Det med å ta styringa er jo selvfølgelig noe jeg som regel gjør. Er alltid jeg som begynner å hisse hun opp med å kose hun på måter som hinter til sex. Tingen er bare at jeg ønsker at hun skal være komfortabel med meg og har derfor valgt å la hun bekrefte ting underveis. Et spørrende blikk før jeg drar av hun buksa og lignede. Dette virker som er ting hun setter pris på. Skal prøve å sjefe litt til, men er redd for at hun skal bli usikker. Virker som om exen hennes var litt sjefete og at hun derfor er litt redd for å ikke ha kontroll. Jeg er ganske flink til å lese hun generelt, og merker derfor lett når hun blir usikker på noe. Er derfor alltid nøye med å vise at jeg er glad i hun, at jeg ikke synes ting er rart og at hun kan stole på at jeg ikke gjør noe hun ikke vil. Takker for tips folkens. Tror det skal gå bedre neste gang vi møtes med ereksjonsproblemene. Har lest på forumet at flere sliter med det, og jeg veit jo at jeg er bedre enn de fleste på min alder med tunga, så hun vil jo få det fint uansett. Har også prøvd å holde meg unna runkinga for å bli ekstra tent på hun, men har sprukket to dager på rad nå. Boys will be boys. Got to go. Håper på flere tips. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hun kan rett og slett synes det både lukter og smaker ekkelt. Møtt på den selv. SELV om typen har dusjet før jeg har sugd, så henger noe av smaken/lukta igjen, det blandet med at han kommer for langt inn i munnen gir meg brekninger, og gjør meg mer usikker på om jeg vil gjøre det neste gang - men man blir vant til det! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ja, etter å ha lest alt dette tror jeg også at hun er usikker på å ikke tilfredstille deg på den måten hun håper. Alle jenter vil jo være best i senga; å være skrytematreale blandt kompisene. Samtidig som jeg skjønner henne med at hun ikke er 100% trygg på seg selv på akkurat den, er det jo urettferdig å bli møtt med "NEI" hver gang du vil bli sugd.. Hadde det motsatte problemet jeg også, som en tidligere skrev. Vekka han tilogmed med suging, men neida, ingenting tilbake. Festlig. Men nå som jeg bare sitter her, så frister det jo ikke akkuart med tanken på en kuk dyttende inn i kjeften heller. Men det synet forandrer seg jo når man er kåt Så. Snakk med henne. Sex skal da være gjensidig! Lenke til kommentar
Penance Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hun høres veldig usikker ut, og kanskje har hun hatt et par uheldig opplevelser tidligere, særlig mtp å gi oralsex? Jeg sugde ikke tidligere. Hadde ikke hatt partnere som stressa med at jeg måtte suge, så da gjorde jeg det heller ikke. Jeg synes pikk var litt ekkelt og faktisk litt skummelt, i alle fall om den skulle i munnen min. Jeg og kjæresten har vært sammen i 3 år. De 2 første årene fikk han ingen orale gleder fra meg, selv om han ga, og gir, meg så ofte han kunne. Jeg fikk etterhvert lyst å gi han noe "ekstra" selv om han ikke en eneste gang i løpet av de 2 årene hadde spurt/hintet/whatever om jeg kunne suge han. Jeg var samtidig livredd for at jeg skulle være skikkelig dårlig og han måtte love dyrt og hellig å aldri le av meg, eller klage. Vi begynte det med at han la seg nydusjet på sengen uten forventninger mens jeg skjelvende beveget med sørover. I begynnelsen bare kysset/slikket jeg, før jeg etterhvert avanserte. Dette tok flere uker. Jeg tenker tilbake - det som gjorde at jeg begynte å like å suge var at han alltid lot meg bestemme når, hvordan, hvor og hva. Han var også veldig flink, etter anmodning, å lage ekstra lyder når jeg gjorde noe veldig rett. Desverre er jeg liten i munnen/han litt stor, så jeg slet en del med at jeg kom borti med tennene, noe han mente/mener ikke gjør noenting. Men som andre har sagt før meg - øvelse gjør mester! Jeg har gått med kjevesmerter i mange uker i løpet av forholdet vårt, skal jeg si deg! Nå har jeg virkelig fått troen på meg selv, så nå er det bare deilig å gi han orale gleder! Er som oftest jeg som tar initiativet, river av han buksene og overrasker han - , på verandaen, i bilen, i dusjen - you name it! Han forteller også stadig at jeg er blitt så flink, så jeg hadde nok grunn for å være så redd for å være dårlig! Huff, da, dette ble litt mye om meg og mitt, men kanskje noe av det jeg har skrevet kan være til hjelp? Kanskje hun har/har hatt det litt på samme måte som meg? I mitt tilfelle har det jo vært flere faktorer som har spilt inn, og en god blanding av det meste kan gjøre en oppgitt av mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå