Gjest Guest_meg_* Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ble sammen med dama for to uker siden og ting har gått ganske fort. Vi har kost oss en del allerede og er sikre på hverandre. Har god kontakt og kan prate om det meste. Er også gode venner ellers med lignende personligheter. Er 18 og hun er 19. Ingen av oss er spesielt erfarne. Noe av problemet er at jeg tilfredstiller hun mer enn hun gjør meg. Hun er veldig glad i sleiking og jeg har blitt ganske dreven etterhvert. I løpet av den korte tiden vi har vært sammen har jeg brukt tunga en 13-16 ganger. Har kommet ut av tellinga med andre ord. Til sammenligning har hun sugd meg èn gang... Ti av gangene var forøvrig i løpet av en og samme dag, så forskjellen er ikke sååå ekstrem som den virker. Skal legges til at jeg synes fitte ganske godt og at jeg ikke har noe i mot å tilfredsstille hun. Nå kommer hun også virkelig fort og uten at jeg trenger å anstrenge meg nevneverdig, så det er egentlig ikke noe problem. Irriterer meg bare grenseløst over forskjellen i innsats. Har snakka litt med hun og har funnet ut at hun synes pikk er litt ekkelt. Hvorfor vil hun/klarer hun ikke svare på, og jeg aner ikke hvorfor heller. Jeg er en person i veldig god form med normalt understell og veldig god hygiene. Hun er det samme. Hun har med andre ord ingenting å klage på. Noen ideer til hvorfor hun kan synes kuk er ekkelt? Hun har hatt noen dårlige erfaringer tidligere. Ble blant annet ledd av første og eneste gangen hun har prøvd å suge, men dette virker ikke å være et problem med meg. Hun har full tillit til meg og jeg har aldri pressa hun til noe som helst. Dama er også litt trang nedentil og har blitt litt sår mens vi har pult. Noen tips til det? Hun har også tatt intiativet til samleie og veit hun tenner veldig på meg. Jeg tror derfor ikke bare jeg blir ansett som en fyr som kan slikke og that's it. Jeg er forøvrig veldig "mann" i forholdet og ingen fløtepus generelt. Jeg er flink til å kose, være hyggelig, gi hun komplimenter og lignende, og kan se i øynene hennes at hun antagligvis har mer følelser for meg enn jeg har for hun. Problemet er altså ikke at hun manipulerer meg og bare har meg som type for slikkingas skyld. Hvordan bør jeg gå frem for å fortelle hun at jeg synes ting er litt urettferdig for øyeblikket? Ble jævlig forbanna sist vi var sammen og hun ikke ga meg en dritt tilbake etter at jeg hadde sleika hun to ganger. Allikevel var vi på rommet hennes der det er ganske lytt, så jeg gadd ikke lage noen scene og lata som alt var greit. Det synes jeg absolutt ikke. Er ikke sånn at jeg krever 50/50-fordeling ettersom jeg ikke har sjangs til å klare samleie/suging/whatever like mange ganger per dag som hun, men krever at jeg også har det godt. Ble jævlig mye tekst det her. Hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg si? Hva gjør jeg feil? Forholdet er forsatt så ferskt at ting ikke har låst seg i vaner, så er keen på å løse dette før hun blir for vant til at tingene er som de er nå. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du krever for mye, de fleste jenter er sånn... Live with it, jeg gjør det Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ta styringen! Ikke bare vent på at det skal skje helt av seg selv. For det er veldig sjeldent ting skjer nettopp av seg selv. Når du er ferdig med henne, så bare legger du deg tilbake og sier "nå er det din tur"smil. Sånn at det ikke blir en sånn krevende setning, men mer en leken stemning ut av det. Kan hende hun har prestasjonsangst rett og slett, og at det er derfor hun ikke gjør det. Så skap en avslappa og leken stemning rundt det hele, og fortell henne hva du liker. Få henne til å føle seg trygg på deg og sine kunnskaper rundt det hele.. At hun syns pikk er "ekkelt" og at det er grunnen til at hun ikke vil suge deg, har jeg litt vanskelig for å tro, så er helt sikkert bare en unskyldning for å skjule sin egen usikkerhet. God kommunikasjon i senga er forskjellen på et bra sexliv, og en fantastisk bra sexliv. Lenke til kommentar
Gjest Guest_meg_* Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 *88*: Virkelig? Smurstafa: Jeg er veldig god til å lese hun og vi prater virkelig lett sammen. Nå har vi ikke vært sammen så ekstremt lenge, men vil tro hun stoler mer på meg enn hun har gjort med noen annen gutt tidligere. Vi pratet endel sammen før vi hadde sex også, for jeg merket hun var litt usikker. Fikk da vite at hun var litt redd for at hun var trang og at hun hadde hatt noen dårlige opplevelser før. Fikk derfor vite at negative spøker var forbudt, men det ville heller aldri falt meg inn. Jeg er en type som har forklart hun hva jeg liker med hun, hvor pen hun er og at det er personligheten hennes jeg liker aller best med hun. Sa også at jeg ikke er spesielt erfaren før vi hadde sex og at ting antagligvis ikke kom til å bli perfekt med en gang. Vi bestemte oss derfor for å prate mye om hva vil likte, komme med råd og lignende. Dette har vi også gjort. Skrøyt også av hun første gang hun sugde meg. Problemet hennes er at hun kom nær med tenna, og det er jo ikke spesielt godt. Med det ute av bildet synes jeg hun er ganske flink. Har prøvd å ta styringa og det funker bra, men har også tenkt at hun burde få styre enkelte ting selv så hun blir mer sikker på meg. Da har hun tatt intiativet uten å være usikker i det hele tatt. Allikevel er det som regel jeg som er den aktive i senga og tolker tegn for å finne ut hva hun vil. Det var egentlig akkurat det som skjedde sist. Jeg tok alt intiativet, tente hun godt før hun kneppet opp buksa selv og ville bli sleika. Når jeg hadde gjort det to ganger, fortsatte jeg å kose meg hun mens jeg åpnet beltespenna og kneppet opp knappene. Innser vel at jeg burde gjort dette før jeg gjorde noe med hun, men men. Spurte ertende og smilende om det var min tur, men da fikk jeg bare nei. Ble ganske irritert som jeg har forklart tidligere, men fortsatte å kose med hun så hun ikke skulle tenke noe over det. Er altså ganske flink til å ikke legge press på hun føler jeg. Det med prestasjonsangst veit jeg ikke helt om stemmer. Hun er åpenbart ikke redd for å ha meg mellom beina sine, og har latt meg fingre hun og utforske henne for å finne ut hvor hun liker ting best. Da har vi snakka mye og hun har gjort utrykk for hva hun liker selv. Vi har ligget i senga i flere timer helt nakne så veit hun ikke har noen komplekser i det hele tatt. Er flink til å booste egoet hennes og fortelle hun hvor vakker kroppen hennes er og merker at hun slapper av og elsker å høre sånt. Vil derfor si at jeg er veldig god på kommunikasjonsbiten til en 18-år gammel gutt å være. Setter hennes behov høyest og vi har alltid hatt en leken stemning med seksuell teasing som biting i nakken og det å bytte på røft og ømt. Aaaaner derfor ikke hva jeg kan gjøre annerledes. Viktig at dere ikke tror jeg går i forsvarsposisjon her, for jeg har gjort alt jeg kan for å vise hun at sex ikke er noe farlig og bare en måte å vise at man er glad i hverandre på. Takker veldig for tips Smurstafa og håper du har litt mer å gå etter nå som jeg har forklart bedre. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Når jeg tenkte på prestasjonsangst, så tenkte jeg ikke i forhold til hennes kropp, deg mellom bena sine, utforsking og sånne ting. Men mer at hun har prestasjonsangst i den form at hun er redd hun ikke er flink nok til å suge, og derfor vil hun ikke gjøre det i frykt for at du skal bli skuffet eller klage på noe. Ellers får du bare fortsette å prøve, og fortsette å utforske hverandre, så vil nok ting komme (i dobbelt betydning) av seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Guest_meg_* Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kan virke som du har, Smurstafa. Vi har snakka litt og hun ville jeg skulle lage mer lyder og vise at jeg setter pris på det. Skrøyt masse av hvor godt det var første gang og det ser ut som det hjalp også. Tror jeg bare må få dama vant til at det ikke er noe skummelt og at jeg aldri kommer til å le av hun/drite hun ut. Er nok det som var vanskeligst. Har forøvrig lest meg endel opp på rytme og teknikker på samleie. Ser jo at ting ikke burde bli for teoretisk, men dama har aldri fått g-punksorgasme tidligere og jeg vil så gjerne gi hun det. Noen som har linker til noe som er verdt å lese? Lenke til kommentar
Gjest Guest_meg_* Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sist vi hadde sex gikk det ikke spesielt bra. Vi hadde holdt på en stund og følte jeg var på vei til å komme. Dro den ut og slo til kuken på oversida for å få litt kontroll igjen. Skulle jeg ikke gjort, for plutselig satt jeg der uten ereksjon... Hadde ikke sjans til å få den opp igjen og synes hele greia var jævlig pinlig. Fikk den heller ikke opp når dama prøvde å runke meg i går. Er helt sikker på at dette er noe som sitter i hodet mitt. Hvorfor skal det være så jævlig mye vanskeligere med en dame man bryr seg om? Føler liksom at jeg skal prestere litt i senga og tenker kanskje for mye på det tekniske og lignende. Jeg er også en person med ganske små hender og hun har erta meg litt for det. Er jo kjent at størrelsen på fingre og pikken har en sammenheng. Allikevel veit jeg at mine 14 cm er greit nok. Ikke den største gutten i klassen, men på snittet. Har kanskje fått noen komplekser i forhold til lillemann. Føler meg ikke helt komfortabel når den ikke er helt stiv. Fungerte veldig bra sist vi var på fest og kom hjem rimelig fulle. Hadde null problem med øl-pikk, og førte også til at jeg tenkte mindre enn normalt. Skulle bare ønske jeg kunne ha den tankegangen ellers også. Har fortalt hun om problemet mitt og virket som hun ble glad for at jeg sa det. Har jo liksom så lyst til å være god i senga. Henger vel litt sammen med det å være mannen i forhold å skulle være god. Har bestemt meg for å holde meg unna runkinga en uke for å være max kåt til helga. Nå har hun, heldigvis for min del, mensen, så gjør at jeg ikke får meg noe når vi møtes. Noen tanker som kan hjelpe? Noe jeg bør lese? Tips til en litt oppgitt stakkar? Har lest at flere på forumet har slitt med det samme, så godt å vite at man ikke er alene. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Viktige er å ikkje stresse og å ha det gøy, så går resten seg til etter kvert. som sagt, øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har også erfaringer fra en jente som ikke likte å suge. Jeg tok meg en dusj og vasket meg med intimsåpe (garantert god hygiene on the spot). Når jeg var ferdig i dusjen tok jeg et håndkle rundt livet og ropte jenta inn på badet. Når hun hadde kommet seg inn dro jeg hun inntil meg og ga hun en kyss. Dyttet hun litt vekk og låste døren. Wallslam hu på døra og kyssa igjen... (skape seksuell spenning) Dro hun så bort og satt hun ned på toalettsetet, i det fallt håndkle av og junior sto klar. Det var nå helt naturlig for jenta å putte den i munnen. Etter den dagen var ikke pikk like ekkelt. En annen måte du kan få hu til å suge deg er ved å possisjonere seg i 69 stilling uten å be hun suge deg. Når du starter å slikke hun vil hun bli så kåt at hun tar tar i pikken din som ligger 10cm vekk fra kjeften hennes. Tar hun ikke initiativet etter en stund er det bare å bevege den mot munnen hennes mens du holder på, hun er trolig mer klar for suging nå. Begge teknikkene er utført med suksess! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har også erfaringer fra en jente som ikke likte å suge. Jeg tok meg en dusj og vasket meg med intimsåpe (garantert god hygiene on the spot). Når jeg var ferdig i dusjen tok jeg et håndkle rundt livet og ropte jenta inn på badet. Når hun hadde kommet seg inn dro jeg hun inntil meg og ga hun en kyss. Dyttet hun litt vekk og låste døren. Wallslam hu på døra og kyssa igjen... (skape seksuell spenning) Dro hun så bort og satt hun ned på toalettsetet, i det fallt håndkle av og junior sto klar. Det var nå helt naturlig for jenta å putte den i munnen. Den der skal prøves! må takke for "tipset".. ^^ Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 En annen måte du kan få hu til å suge deg er ved å possisjonere seg i 69 stilling uten å be hun suge deg. Når du starter å slikke hun vil hun bli så kåt at hun tar tar i pikken din som ligger 10cm vekk fra kjeften hennes. +1 Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Exen min likte ikke å suge hun heller.. Eneste gangen eg fikk hun til å suge meg var då hun var rimelig full Var jævlig deilig då Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Exen min kan man si at hadde litt dårlig selvtillit. Hun var så redd for å gjøre feil eller drite seg ut.. Tror jeg brukte 30 min ca til å forklare henne at jeg ikke brydde meg om hun gjorde no feil.. Men fyyy det var deilig når hun satte i gang! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg kan ikke skjønne hva som er så ekkelt med å suge pikk for mange jenter. Altså, jeg har null problem med å slikke mus liksom. Jeg kan skjønne den at det ikke er alle som er så glad i å få den helt bak i halsen. Brekningsreflekser og alt det der, men det går an å suge pikk uten å deepthroat'e. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nei, jeg skjønner heller ikke det. Og gjør ikke det at gutten HELT sannsynligvis liker det opp for at det kanskje ikke er det beste som finns? :s Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 tror de fleste jenter tror at det er ekkelt å suge en gutt.. viss dem syntes at en Penis er ekkel.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente_* Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Slutt å generaliser oss jenter på den måten. Det finnes de av oss som elsker å suge, og gladelig gjør det så ofte vi kan!! I mitt tilfelle er det omvendt, jeg suger og suger, men får jeg litt tunge tilbake?? NEI! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Slutt å generaliser oss jenter på den måten. Det finnes de av oss som elsker å suge, og gladelig gjør det så ofte vi kan!! I mitt tilfelle er det omvendt, jeg suger og suger, men får jeg litt tunge tilbake?? NEI! Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt litt kontrollen i senga.. Ikke sånn at du bestemmer helt da.. Men f.eks. Si til Typen din at han skal slikke deg.. dytt han ned.. Jeg digga når exen min tok "kontroll".. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente_* Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt litt kontrollen i senga.. Ikke sånn at du bestemmer helt da.. Men f.eks. Si til Typen din at han skal slikke deg.. dytt han ned.. Jeg digga når exen min tok "kontroll".. Nja.. Jeg tar kontroll når det gjelder å vise hva jeg vil, "rive" av han klærne, sette meg oppå. Men tenker at hvis han VIL slikke meg, hadde han gjort det. Jeg hadde ikke satt pris på en mann som stakk pikken sin borti ansiktet mitt om jeg ikke ville det, så jeg gjør ikke det tilbake. Denne tråden handler ikke om meg. Sorry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå