tebjune Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Noen som har no kjennskap til Dette kamera? Er på utkikk etter et lite og hendig kamera, som man gidder å ta med seg når man stikker ut døra... Kom gjerne med anbefalinger. Bildekvaliteten er det viktigste, pris max 3000,- Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du bør også vurdere Panasonic Lumix TZ7 (sjekk linkene). TZ7 er ganske nytt, så prisen faller trolig snart innenfor budsjettet ditt. Det er litt bedre enn Canon P.S. SX200 IS på det meste, utenom de fraværende manuelle innstillingene. Men automatikken på TZ7 (iA) fungerer godt. (Jeg ville valgt TZ7 før SX200, men det er meg, og jeg har andre kameraer som tilfredstiller "mine manuelle behov".) Modellen før TZ7 heter TZ5 og er også god. Se TZ5 forum. Lenke til kommentar
tebjune Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Panasonic TZ7 så ut som et fint kamera! Litt bedre vidvinkel enn Canon kameraet også. Max grensen er ikke helt spikret, så å øke til 3500,- kan funke... Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Begge kameraene har mikroskopiske sensorer og er dårlig egnet til å ta innendørsbilder o.l. uten blitz. Forøvrig synes jeg de virker omtrent like bra i tester og da bør man kanskje velge den billigste ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå