ralex Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei. Har endelig fått meg LG Arena. Har vært bruker av iPhone i halvannet år nå og det var med blandet følelse jeg tok i bruk Arena. Jeg er foreløpig relativt fornøyd, men har som mange andre dette +47 problemet. Men, i stad kjørte jeg en oppgradering fra 10a til 10b software via LG Pcsuite. Etter oppgradeirng så alt ut til å være som før, men så skulle jeg sjekke eposten og da var epostkontoen borte. Hadde satt opp mot Exchange før oppgradering. Når jeg nå prøver å legge til en Ny Konto og så Exchnage, får jeg beskjed om at jeg allerede har en Exchange konto. Noen som har vært borti dette evt, kunne prøve? Setter stor pris på hjelp for uten Exchange blir telefon lite verd for meg hehe. På forhånd Tusen takk :-) Lenke til kommentar
paholmquist Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Ble +47 problematikken løst av å oppgradere sw fra 10A ->10B? Oppgraderte du telefonen på egenhånd, eller sendte du den til et serviceverksted? Har nemlig forsøkt å oppgradere på egenhånd, men får beskjed om at pc'en ikke klarer å finne telefonen (selvom jeg får bekreftet successful instalasjon av modem driver). Lurer derfor på hvordan du gjorde det Endret 4. juni 2009 av bajaz_365 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå