sunsir Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hei! Jeg har en Acer Aspire 8920 som jeg har degradert fra Vista til XP. Nå funker ikke Dolby-høytalerne. Det kommer absolutt ingen lyd ut av de når jeg spiller musikk og film. Går jeg derimot på Realtek HD Audio Manager og kjører en høytalertest, ser det ut til at de funker helt fint. Har forresten lastet ned alle drivere fra acertips.blogspot.com Hjelp! Endret 3. juni 2009 av uSkilla Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du kan prøve å oppdatere med denne. Vet ikke om det går, men verdt et forsøk Lenke til kommentar
sunsir Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Hei! Jeg har en Acer Aspire 8920 som jeg har degradert fra Vista til XP. Nå funker ikke Dolby-høytalerne. Det kommer absolutt ingen lyd ut av de når jeg spiller musikk og film. Går jeg derimot på Realtek HD Audio Manager og kjører en høytalertest, ser det ut til at de funker helt fint. Har forresten lastet ned alle drivere fra acertips.blogspot.com Hjelp! Etter mye prøving og feiling fant jeg ut av det.. Nå er det bare å finne ut av hvordan jeg sletter innlegget xD Hei! Jeg har en Acer Aspire 8920 som jeg har degradert fra Vista til XP. Nå funker ikke Dolby-høytalerne. Det kommer absolutt ingen lyd ut av de når jeg spiller musikk og film. Går jeg derimot på Realtek HD Audio Manager og kjører en høytalertest, ser det ut til at de funker helt fint. Har forresten lastet ned alle drivere fra acertips.blogspot.com Hjelp! Etter mye prøving og feiling fant jeg ut av det.. Nå er det bare å finne ut av hvordan jeg sletter innlegget xD Var visst bare å aktivere Dolby-funksjonene på Audio Manager'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå