Skooma Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jeg skal skaffe meg et nytt headsett, og jeg har tenkt til å kjøpe meg Steelseries H5 v2. (http://www.steelseries.com/int/products/audio/5hv2/specifications) Jeg hadde bare tenkt til å bruke den til PC'en først, men så fikk jeg en Xbox 360. Så nå lurer jeg på om det er noen måte å få USB-headsetts til å virke på Xbox. (med en adapter f.eks). Har nemlig hørt at det ikke går ann for et USB-headsett til å virke på Xbox 360. Men hvis det ikke finnes noe sånt som jeg leter etter, kunne dere anbefale noen headsett som er gode og som kan brukes til både PC og Xbox 360? Endret 3. juni 2009 av Killingspree_303 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 USB funker ikke på X360. Men alle andre med 3,5mm-plugg funker hvis du har dette adapteret. Lenke til kommentar
Skooma Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Takk for hjelpen, skal se etter et annet headsett til det. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Skal du bruke headsettet til å høre lyden på selve spillet, eller til å snakke og høre folk på xbox live? Det adapteret "Kris" linket til funker vel bare for å høre og snakke spillere? Endret 4. juni 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har det adapteret selv og det funker fint å snakke med det Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Heh, ble litt feil det jeg skrev.. Mente om han skal bruke den til å høre lydene på spillet, eller til å snakke og høre xbox live spillere Lenke til kommentar
Skooma Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Mente om han skal bruke den til å høre lydene på spillet, eller til å snakke og høre xbox live spillere Er ikke snakking med Live spillere og lyden i spillet det samme? Jeg hadde tenkt til å bruke det som et headsett (lyd og mikrofon). Endret 4. juni 2009 av Killingspree_303 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Altså, når du kobler ett headsett til xbox 360 kontrollen din, så vil du bare høre folk som snakker, du hører ikke f.eks lyden av bilen på spillet. Den adapteren Kris linket til, vil fungere på akkurat samme måte som det headsettet du fikk med xboxen. Det vil si at du ikke får høre lyder på spillet, men folka som snakker.. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Steelseries leverer da også headset som fungerer på x360. Eska til denne er merka med "XBOX 360" i store, oransje bokstaver på fremsiden.. Lenke til kommentar
Skooma Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Takker for hjelpen, har bestemt meg for å kjøpe non-usb headsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå