Gå til innhold

Spørsmål om USB-headsett til Xbox 360

Anbefalte innlegg

Jeg skal skaffe meg et nytt headsett, og jeg har tenkt til å kjøpe meg Steelseries H5 v2. (http://www.steelseries.com/int/products/audio/5hv2/specifications)

Jeg hadde bare tenkt til å bruke den til PC'en først, men så fikk jeg en Xbox 360. Så nå lurer jeg på om det er noen måte å få USB-headsetts til å virke på Xbox. (med en adapter f.eks). Har nemlig hørt at det ikke går ann for et USB-headsett til å virke på Xbox 360.

Men hvis det ikke finnes noe sånt som jeg leter etter, kunne dere anbefale noen headsett som er gode og som kan brukes til både PC og Xbox 360?

Endret av Killingspree_303
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mente om han skal bruke den til å høre lydene på spillet, eller til å snakke og høre xbox live spillere :p

Er ikke snakking med Live spillere og lyden i spillet det samme? Jeg hadde tenkt til å bruke det som et headsett (lyd og mikrofon).

Endret av Killingspree_303
Lenke til kommentar

Altså, når du kobler ett headsett til xbox 360 kontrollen din, så vil du bare høre folk som snakker, du hører ikke f.eks lyden av bilen på spillet. Den adapteren Kris linket til, vil fungere på akkurat samme måte som det headsettet du fikk med xboxen. Det vil si at du ikke får høre lyder på spillet, men folka som snakker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...