aXept Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hei, Jeg er på jakt etter en bærbar som hovedsaklig blir brukt til surfing, spille (hovedsakelig CZ og kanskje litt CSS) og masse film. Jeg blir ikke klok på skjermkortene i bærbare... Har sett på en HP Pavilion dv7 maskin til ca 6000,- som har ATI Radeon HD 3450 med 512 dedikert minne, men jeg har ikke peiling på om dette holder til mitt bruk. Så hvis noen kan komme med litt tips om skjermkort i bærbare, gjerne tips om typer maskiner så hadde jeg blitt glad MÅ ha HDMI kontakt! Et must... Og skjermen må være minst 15,4"... Endret 3. juni 2009 av aXept Lenke til kommentar
Hermit Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du trenger jo ikke akkurat noe monsterskjermkort for å dra CSS. Bare se etter en 15.4" laptop som har et separat skjermkort så burde du klare deg godt. Altså, alt med noe form for "Integrated graphics" må du se vekk fra. Lenke til kommentar
aXept Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Okay, men f.eks det Radeon Mobility HD 3450 kortet og et Geforce 9300M kort (er begge i 2 forskjellige HP pavilion), hva er da "best" ? Lenke til kommentar
Hermit Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du kan jo se på en liten benchmarkliste her. http://optimitza.cat/news/2008/09/03/lapto...3450-3470-3650/ Ser ut som de to lå ganske likt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå