Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tegn på at en gutt er Player

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

Player eller ikke.. samme det? Hvis han er kjekk og tilfredstiller deg, kan du ikke bare pule han og stikke selv. Youre not wasting ur life, if u enjoy wasting it ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Player eller ikke.. samme det? Hvis han er kjekk og tilfredstiller deg, kan du ikke bare pule han og stikke selv. Youre not wasting ur life, if u enjoy wasting it ;)

Antakelig så vil vel trådstarter kanskje ha et forhold, da er det neppe irrelevant om det er en player. Det er forskjell på hva folk liker.

AtW

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

- Han får deg til å få dårlig samvittighet med en gang du konfronterer han om noe som har med andre jenter å gjøre foreksempel.

- Han har ofte tid til deg i helgene på kvelden, men ikke ellers.

- Dere må holde forholdet hemmelig, forskjellige grunner fra gutt til gutt.viktig.

- Er han god, så hinter han aldri til "true love", men sender små nasty meldinger som for få andre tas som "nasty". Etter at du har fortalt han at du har falt for han, så sier han, "hvordan er det mulig? Jeg har jo aldri hintet til noe mer." Da føler du seg selvfølgelig dum og lurt.

- Han sender meldinger med flere jenter, og kommentere flere jenters bilde på face, etc.

- Han er litt cooky, og høy på seg selv.

- Blant de værste; han kaller deg søta, hotti osv men ikke ofte ditt eget navn. Lurer ofte på om det er for ikke drite seg ut, og si feil navn..

- Han er smålig overlegen når dere er ute, spesielt med venner av han eller deg.

- Han er ikke med på en "vanlig" date.

Ønsker kommentarer på om noe kan være feil pågrunn av det og det :)

Lenke til kommentar

jeg tror jeg kansje har blitt forelsket i en player

dette er grunnene til at jeg tror hann er en player -

1- hann overser meg når han er med meg og venninnen min

2- hann sier til meg at han liker meg

3- etter han sa han likte meg fikk jeg en venninne til å skrive til han at hun hadde følelser får hann og han sa at hann hadde føølelser får hun au men hun måtte ikke si det til meg

4- hann har pult mange, og alle eksene hans hater hann og mange har advart meg mot hann

5- viss jeg er sur får han har overset meg så sier hann f.eks sånn 'det e jo du såm må ver sur pus, får eg e jo ein idiot..'

hann får liksom meg til å få dårlig,vittighed og sånn. føler hann manipulerer meg..

TROR DERE HANN ER EN PLAYER ??

Han høres ut som en tenåringsplayer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...