Gjest Julie 20 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei dere:-) Har dere noen tegn på at en gutt er player?? Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 - Merkelig oppførsel rundt andre jenter - Mottar og sender mye sms eller meldinger via MSN til randome jenter - Lyver om hvor han har vært eller skal osv... Det er mange ting. Og enhver "player" er jo sin egen type. De er aldri helt lik, selv om de har like personlighetstrekk. Lenke til kommentar
Gjest Julie 20 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hva med når jeg er hos han f.eks? Noen tegn i ting han gjør, sier etc? Spørsmål jeg kan stille han? Er en jeg har møtt nå som jeg begynner å like, men er usikker på om han er player.... Han fikk meld fra jenter hele tiden sist gang jeg var hos han. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er ikke sikkert at gutten er en player selvom du føler at du får "signalene". Jeg har blitt kalt en player ved flere anledninger, men jeg er ganske langt unna å være nettopp det. Jeg er i beste fall en håpløs romantiker.. Du kan vel egentlig bare spørre hvor mange han har vært med? Eller spørre noen andre hvis dere har felles bekjente. Ikke spør kompisene hans da.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Ett innlegg er slettet da det brøt med reglene for gjesteposting, og to til er slettet fordi de var særdeles useriøse. Her stilles seriøse spørsmål folkens, disse fortjener seriøse svar — skjerpings! Endret 3. juni 2009 av Haraldson Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du finner jo litt "inside-info" i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238 Utover det, så er den eneste måten å gjenkjenne en god player på, at du blir tiltrukket av han Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det er nok ingen spesifikk måte å gjenkjenne en player på, etter som de oppfører seg forskjellig fra situasjon til situasjon. Bare fordi han får mange meldinger fra jenter betyr ikke at han er player. Det kan faktisk bety det helt motsatte, at han er håpløs med jenter, og at alle meldingene han får er fra jente-vennene hans som kommer til han for å klage over alle andre gutter. Han kan rett og slett være den typiske nice-guy.. Mitt råd er å slutte å tenke så mye på det, og heller bare la det bære eller briste. En skikkelig player vil du ikke oppdage er player før det er "for sent" uansett. Da kan du i hvert fall få noe koselig ut av tiden dere var sammen, i stedet for å gå å bekymre deg hele tiden. Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 -Han puler mye. -Han er glad. -Han sier: "jeg er ikke en player, jeg bare puler mye" Lenke til kommentar
Gjest Julie 20 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Takk Og Mushaboom, du har rett. Lett å forhåndsdømme. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 -Han puler mye.-Han er glad. -Han sier: "jeg er ikke en player, jeg bare puler mye" Man kan fint pule mye uten å være en player. Jeg mener at hvis man skal være player manipulerer/lurer/lyver man til jenter for å få seg noe. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Enkleste metoden, snakk med ex-en hans, eller vennene hans som ikke står han så nærme. Da kan du finne det ut. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Om han gjør dette, så er det på tide å tenke seg om No sex, no sugar-metoden! 1. Kos med jenta 2. Eskalerer til mer intim kosing (Hvis hun stopper deg, gå til 3, om ikke, gå til 5) 3. Ligg/Sitt som du gjorde men ikke kos eller gi henne oppmerksomhet, se gjerne litt trist ut og vent på oppmerksomhet 4. Du får oppmerksomhet. (Om du får, gå til 2, om ikke, gå til 6) 5. Tøm 6. Røm Bra det er noen år siden jeg benyttet denne sist, for den er tragisk som faen, i likhet med playere. En annen metode er "Elsker deg"-metoden. Men den kan vel alle fra før Endret 5. juni 2009 av Demantios Lenke til kommentar
johnx2 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hei dere:-) Har dere noen tegn på at en gutt er player?? Han har sex med deg og venninna di samtidig. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Definer player for meg. Det er ikke spesielt vanskelig. En player er en flørter som gjerne bytter jenter jevnlig, utnytter og "lurer" dem, og som kan ha flere jenter samtidig. Ikke en som det er verdt å satse på et langvarig forhold med. Trodde mange av disse var enkle å avsløre, men tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Definer player for meg. Out on the streets watching them corners, the game is the game. Endret 6. juni 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Definer player for meg. Out on the streets watching them corners, the game is the game. Don't hate the player, hate the game Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Er det en falsk, glatt type så er det nok en player. Deres eneste formål er å nedlegge flest mulig damer i løpet av sitt liv. En player er gjerne ekstra pågående og vil ikke ta nei for et svar med det første. Noen av dem er gode og vanskelige å avsløre (akkurat slik som en sleip, sjarmerende psykopat er).Heldigvis er det mange kløner også, disse har du nok gjennomskuet i løpet av 5 sekunder. Det er de gode du må passe deg for. Virker han litt for god i "jobben" sin til å være sann, så er han det nok også. Endret 7. juni 2009 av LostinSpace Lenke til kommentar
Gjest maria teslo Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 jeg tror jeg kansje har blitt forelsket i en player dette er grunnene til at jeg tror hann er en player - 1- hann overser meg når han er med meg og venninnen min 2- hann sier til meg at han liker meg 3- etter han sa han likte meg fikk jeg en venninne til å skrive til han at hun hadde følelser får hann og han sa at hann hadde føølelser får hun au men hun måtte ikke si det til meg 4- hann har pult mange, og alle eksene hans hater hann og mange har advart meg mot hann 5- viss jeg er sur får han har overset meg så sier hann f.eks sånn 'det e jo du såm må ver sur pus, får eg e jo ein idiot..' hann får liksom meg til å få dårlig,vittighed og sånn. føler hann manipulerer meg.. TROR DERE HANN ER EN PLAYER ?? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Han staves med en n. Han høres ut som en typisk player. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå