Axl91 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Må jeg kjøpe ny? noe håp i det hele tatt? Var i en litt "stresset" situasjon. satt på TS og micen funket ikke så skulle sette den inn på nytt. så ikke helt etter så greide å putte den inn i usb-porten. Kan ikke ha trykket alt for hardt, men hardt nok. Så regner med at jeg kortsluttet det. Den skrudde seg av med en gang og jeg var rask til å ta den ut. ER det noen sjangs å få fikset den eller er det bare og kaste?:S Takk for all hjelp Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Selv om du presser hardt mot USB-porten kan du jo teknisk sett ikke kortslutte den? Er dette en bærbar eller stasjonær. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Var en bærbar. hmm har fikla litt med den nå. Til slutt så tok jeg en skrutrekker og lirka ut usb-porten (tok ut batteri og strøm kabel) nå virker den faktisk i dette sekund. men lurer litt på om det vil skje igjen bare jeg løfter på den. Ja ja det løste seg. var vel litt rask inn her:P Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Presset du USB-porten inn i maskinen? Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 ja men bare et par mm, knapt synlig... tullete.. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fantastisk! Har åpnet en del bærbare og da har da portene vært ganske så solid sveiset. Fungerer det å koble til en usb-enhet på porten da? Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 tør ikke prøve haha. en kompis av meg har samme problemet på dell latitude. Kan ikke være noe i porten der. men funker hvis den ikke brukes.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå