Etern1tyy Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei! jeg får mopedlappen 1. juli og har sett på disse 2 mopedene en good stund, og lurer på om noen har noen meninger hvilken jeg bør velge? Jeg bor i kristiansand, så den vil bli mest brukt rundt i byen og fram/tilbake til sørlandssenteret. Kommer til å ta en lett trim på den (drev og kjede eller hva det er noen som har noen pluss og minus med disse 2 ? Har ikke tenkt å bruke mer enn 16.000 på moped, så hold dere innen grensen, ikke begynn med "kjøp x 2009 modell koster 30.000 men er verdt penga" og alt det der:) komfort og "svinger" er prioritert Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Yamaha TZR. Pga kvaliteten, ser mye bedre ut og litt større. Bruker samme motor, så deler er like lett å få tak i. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 yamaha tzr er å foretrekke ja Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 og aprilia rs50 er uaktuel? er iallefall en sykkel med skikkelig kjøre egenskaper til og være moped Lenke til kommentar
Zaibo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 motorhispania rx (Y) jeg kjøpte en rx for 14.000kr og da var bare plomberingen tatt vekk og drevingen er 14 - 52 og den går i ca 105 km/t på flata og 115 km/t nedover bakke. RX - enne er veldig gode og kjøre, du sitter i en perfekt høyde og du kan legge den "deilig mye" i svingene størelsen er kansje litt "tynn" men sammenlignet med TZR så er det mye bedre P.G.A TZR er ganske brei men hvis du velter når du kjører eller mopeden velter på støtta når den står i ro, sprikker kåpene med en eneste gang, det koster ca 5000kr for en ny kåpe til tzr. motorhispaniaen derimot, min velta på støtta P.G.A jeg satte den HELT feil fra meg men kåpa fikk ikke en eneste sprikke, en kompis tryna med RX - en sin i fart og kåpa fikk skraper men sprakk ikke. ny kåpe til RX koster ca 3500kr så det er jo et mye billigere alternativ. KJØP RX Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 den går iallefall ikke 105 uplombert Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 den går iallefall ikke 105 uplombert riktig. kjøp tzr. hadde lett tatt den i forhold til RX. bedre kvalitet. ser ut som større sykkel. mye bedre utseende. osv Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hadde gått for TZR. Mye bedre utseende, ser litt tøffere utt enn "Skinny-RX" Lenke til kommentar
Zaibo Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) du kan bare hålla kjeft, eg målte ann me ein kompis sin bil å då sto d 105 på flatå å allt så e tatt ut e plomberingå. ikkje snakk før du har peiling Endret 9. juni 2009 av Zaibo Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 105 på flate, og bare tatt ut plombering? Umulig. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 kom tilbake når du har film med gps Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Lurer på någenlunde det samme. Har tatt billappen, men har ikke råd til/lyst på bil enda, så en mopp å leke med hadde vært kult. Hvordan går TZR når plomba forsvinner? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Klarer vel rundt 80-90 tenker jeg. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 de går rundt 65-70 hvis du ikke vil skjære opp hele eksosen for og ta alle plombene da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå