Bjarki Reinisson Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Blei stoppa av politiet i sverige forrige helg etter 150 km/t i 110 sona uttafor strømstad... De spurte etter førerkort og vognkort, og synes at bilen var fin, også blei det masse bilsnakk og litt "men du, inte kör så fort i stan" Fikk også en svart passat bak meg på E6 ved Sarpsborg.. Prøvde å ta gjennomsnitt såg det ut som, men er observant, så de ga seg på tap fort Men UP er alltid til stede.. Selv i vaktskiftet.. De lager vaktskiftene slik at det overlapper.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Selv Golfen min med 80 hester klarer 160, så trenger ikke akkurat noen racerbil. Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Har en helt vanlig 850 T5 med noe små modifikasjoner, som tydeligvis Polisen likte Ellers er det ikke vanskelig å nå 150 som sistnevte sa Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Poenget mitt var heller ikka at det var vanskelig å nå, men at politiet likte bilen. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Selv Golfen min med 80 hester klarer 160, så trenger ikke akkurat noen racerbil. Golf vettu! Klarer det utrolige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå