Gå til innhold

Vietcong - verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Hei igjen alle sammen!

Har tenkt litt på om jeg skal dra ut etterpå og bruke 400kr på vietcong. Er det verdt pengene? Må si at jeg liker denne typen spill særdeles godt, og at jeg synes singleplayer demoen er skikkelig bra! Dette blir jo selvfølgelig en smakssak, men hva mener dere? Og da mener jeg hovedsaklig dere som har spillet!:)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vietcong er dritbra. Litt utdatert grafikkmotor, men det er overkommelig for stemningen i spillet er konge. Du kan heller ikke leke Serious Sam her. Du må snike, være forsiktig og stort sett ligge i skjul. Du kan også til en viss grad styre teamet ditt. KI er veldig bra her, noe av det beste jeg har sett faktisk.

Men ikke bruk 400,- på det. Kjøp det play.com og få det mye billigere :)

Hvis du likevel vil handle i butikk så er det verdt 400,-

Lenke til kommentar
Men ikke bruk 400,- på det. Kjøp det play.com og få det mye billigere :)

Blir det ikke masse ekstra toll å betale da? Man må vel betale 150 kr + toll + prisen av spillet, ettersom at prisen hos Play.com er £25, og dermed en del mer enn 200 kr. Men jeg har hørt folk si at man slipper å betale noe. En klassekamerat sa blant annet at han hadde bestilt masse filmer og spill der... Jeg vurderte å kjøpe et spill selv der en gang, men prisen i NOK kom på 203. ;)

Da må han antagelig betale mye mer enn 400 kr hvis han bestiller fra Play.com, eller? :roll:

Lenke til kommentar
Blir det ikke masse ekstra toll å betale da? Man må vel betale 150 kr + toll + prisen av spillet, ettersom at prisen hos Play.com er £25, og dermed en del mer enn 200 kr. Men jeg har hørt folk si at man slipper å betale noe.

På www.dvdboxoffice.com skriver de value=0 på pakken og krysser det av som gave... men det er jo ca 14 dagers ventetid på spillet da(det er i canada!) :)

Vet ikke om de gjør dette på play.com

Lenke til kommentar

Når spillet kommer er det med et bilag som sier hvor mye spillet koster. Du må betale med VISA.

Play.com og noen flere omgår norske tollover, så derfor merker de det slik at du slipper å betale toll. De har skjønt hvordan det skal gjøres. Siden det ikke er mange spill under 200 kr. hadde det ikke vært noen vits at Play.com solgte spill til norge hvis de ikke omgikk loven. Må presisere at alt er lovlig.

Fraktfritt er det også :lol:

Lenke til kommentar
Play.com og noen flere omgår norske tollover, så derfor merker de det slik at du slipper å betale toll. De har skjønt hvordan det skal gjøres. Siden det ikke er mange spill under 200 kr. hadde det ikke vært noen vits at Play.com solgte spill til norge hvis de ikke omgikk loven. Må presisere at alt er lovlig.

Mulig. Jeg sendte faktisk mail til Play.com, en gansk lang en, så jeg tar bare med svaret.

"Hi there,

Unfortunately due to legal reasons we are unable to declare anything other than the true contents of the package.

Our apologies and thanks for your email."

Jeg er nesten overbevist om at jeg slipper å betale toll, men synes det er rart at de ikke sier det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...