Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lov å prøve seg...?

Gjest Gutt 19, Lillehammer

Anbefalte innlegg

Hei:)

Sliter med et dilemma her, trenger å høre hva dere synes. Kompisen min møtte en jente for en stund siden, og de var på dealern. De har aldri kysset, hatt sex etc, og kompisen min treffer henne ikke lenger. Nå er det mange mnd (halvt år) siden de hadde kontakt. Har jeg lov til å prøve meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter min mening så ville jeg gjort som det er svart i mange andre tråder her.

Jeg ville snakke med kompisen slik at dere ikke eventuelt mister vennskapet pga det. Hvis det er greit for han så kjør på, hvis det ikke er det så er det opp til deg hva du gjør. :p

Lenke til kommentar
Etter min mening så ville jeg gjort som det er svart i mange andre tråder her.

Jeg ville snakke med kompisen slik at dere ikke eventuelt mister vennskapet pga det. Hvis det er greit for han så kjør på, hvis det ikke er det så er det opp til deg hva du gjør. :p

Så lett kan det gjøres :) .

Lenke til kommentar

Han kompisen min er i et forhold med en annen nå liksom... Da bør det vel være greit??? Og hvis han får greie på det, han han rett til å bli sint på henne?

Lenke til kommentar

Alt jeg vet er at de har vært hos hverandre noen ganger, men at de aldri gjorde noe. Vet ikke hvorfor det ikke ble noe, men han er populær hos jentene... Så er vel ikke sikkert hun var den eneste han traff.

Lenke til kommentar

Siden det aldri ble noe stort av kompisen din og henne er det vel egentlig bare å si game on for deg ;) Men du bør kanskje nevne det for kompisen din. Kan være litt rart om kompisen din dukker opp uvitende om det og ser dere sammen...

Lenke til kommentar

1) halvt år siden

2) det ble aldri noe mellom dem

3) kameraten din er i et annet forhold nå

Tre soleklare grunner til at det er lov å prøve seg. :) Men som nevnt over, så kan du jo prate med kameraten din, så kanskje du kan få noen tips evt noen ting om henne som han vet som du burde vite?

Lenke til kommentar
Han kompisen min er i et forhold med en annen nå liksom... Da bør det vel være greit??? Og hvis han får greie på det, han han rett til å bli sint på henne?

han har ingen rett til å bli sint på henne isåfall, måtte blitt deg... men ser ingen grunn til at han skulle bli det, siden det er så lenge siden, og siden det ikke var alvorlig..

lykke til ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...