Gjest Gutt 19, Lillehammer Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei:) Sliter med et dilemma her, trenger å høre hva dere synes. Kompisen min møtte en jente for en stund siden, og de var på dealern. De har aldri kysset, hatt sex etc, og kompisen min treffer henne ikke lenger. Nå er det mange mnd (halvt år) siden de hadde kontakt. Har jeg lov til å prøve meg? Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Etter min mening så ville jeg gjort som det er svart i mange andre tråder her. Jeg ville snakke med kompisen slik at dere ikke eventuelt mister vennskapet pga det. Hvis det er greit for han så kjør på, hvis det ikke er det så er det opp til deg hva du gjør. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Etter min mening så ville jeg gjort som det er svart i mange andre tråder her.Jeg ville snakke med kompisen slik at dere ikke eventuelt mister vennskapet pga det. Hvis det er greit for han så kjør på, hvis det ikke er det så er det opp til deg hva du gjør. Så lett kan det gjøres . Lenke til kommentar
Gjest Gutt 19, Lillehammer Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Han kompisen min er i et forhold med en annen nå liksom... Da bør det vel være greit??? Og hvis han får greie på det, han han rett til å bli sint på henne? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Da er det helt greit, og han burde ikke bli sint. Om han blir det er det noe som skurrer spør du meg. Spesielt siden de aldri gjorde noe fysisk. Endret 3. juni 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Siden det er såpass lenge siden, og de ikke gikk lenger enn å være på dealern, kan det umulig være noe problem for kompisen din, med mindre han er av den ekstremt følsomme typen. Go for it! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) ja. men, du kan jo spørre han kompisen din i tilfelle. edit: mtp at dem aldri ble sammen, kanskje kompisen din vet noe om jenta som kunne være viktig å vite? Endret 3. juni 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
Gjest Gutt 19, Lillehammer Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Alt jeg vet er at de har vært hos hverandre noen ganger, men at de aldri gjorde noe. Vet ikke hvorfor det ikke ble noe, men han er populær hos jentene... Så er vel ikke sikkert hun var den eneste han traff. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Han kompisen min er i et forhold med en annen nå liksom... Da bør det vel være greit??? Og hvis han får greie på det, han han rett til å bli sint på henne? Det er så til de grader fair game å prøve seg. Kjør på Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Siden det aldri ble noe stort av kompisen din og henne er det vel egentlig bare å si game on for deg Men du bør kanskje nevne det for kompisen din. Kan være litt rart om kompisen din dukker opp uvitende om det og ser dere sammen... Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Trenger ikke å si noe spesielt, bare at du traff henne og syntes hun var kul/grei. Hvis dere senere går videre så har du jo sagt at du traff henne. Og han har hatt sjans til å fylle inn. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 19, Lillehammer Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, jeg skal kjøre på Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 1) halvt år siden 2) det ble aldri noe mellom dem 3) kameraten din er i et annet forhold nå Tre soleklare grunner til at det er lov å prøve seg. Men som nevnt over, så kan du jo prate med kameraten din, så kanskje du kan få noen tips evt noen ting om henne som han vet som du burde vite? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bare kjør på. Ingen grunn til å la være. De var på dealern bare, han har ei ny dame. Da er det jo fritt fram for deg. Lenke til kommentar
hiphopopotamus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) - Endret 22. september 2017 av hiphopopotamus Lenke til kommentar
pwned Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Han kompisen min er i et forhold med en annen nå liksom... Da bør det vel være greit??? Og hvis han får greie på det, han han rett til å bli sint på henne? han har ingen rett til å bli sint på henne isåfall, måtte blitt deg... men ser ingen grunn til at han skulle bli det, siden det er så lenge siden, og siden det ikke var alvorlig.. lykke til ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå