tommyak Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 dagen jeg har hørt at man ikke skal trene biceps og triceps på sammen dag. men lurte på om det stemmer om vi ikke skal det? jeg føler i hvertfall at hvis jeg trener triceps og er ferdig med det, og begynner og trene biceps etter det, så føler jag at jeg ikke har trent noe triceps. føler at bare det vi trener til slutt som biceps her at bare de musklene som kommer til og bli trent i denne situasjonen. håper på noen fine svar. Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Begge musklene blir trent, det er helt klart. Følelsen av å ikke ha trent biceps hvis man trener triceps etterpå er nok mest psykisk, fordi tricepsen da er mer sliten, noe som overskygger følelsen i bicepsen, som har fått slappe av litt i mellomtiden. Det blir noe av det samme hvis du spiser egg, og så en sitron etterpå. Du vil ikke kjenne eggsmaken i munnen, men du har likevel fått i deg proteinene. Lenke til kommentar
tommyak Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Begge musklene blir trent, det er helt klart. Følelsen av å ikke ha trent biceps hvis man trener triceps etterpå er nok mest psykisk, fordi tricepsen da er mer sliten, noe som overskygger følelsen i bicepsen, som har fått slappe av litt i mellomtiden. Det blir noe av det samme hvis du spiser egg, og så en sitron etterpå. Du vil ikke kjenne eggsmaken i munnen, men du har likevel fått i deg proteinene. okey takk skal du ha;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå