Duffo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei Åssen kan man ta dips og chins hjemme? Vet man kan f.eks bare løfte seg opp i en grein ute for å ta chins. Men vil helst slippe å gå ut i skogen, og vil også ha muligheten til og ta dips Lenke til kommentar
opijo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Du kan kjøpe noe som heter dørstoper eller whatever på g-sport.. Koster noe med 199kr , du henger den tingen i døren og er klar for å ta chin og pull.. For å gjøre dips må man nesten ha et stativ å gjøre det på.. Eller så kan man ta to stoler og gjøre dips på de.. Endret 3. juni 2009 av opijo Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Bord er jo fine å ta dips på, må evt. ha noko å ha beina på. Endret 3. juni 2009 av HValder Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Noen som vet hvor man kan få kjøpt sånn apparat man kan ta dips på? eller stativ eller hva det kalles.. hvor mye koster det tror dere? Edit: fant dette http://mobech.no/Styrkeapparater/Overarm/DIPS%20APPARAT/3601 er det ikke litt dyrt for det der? :s muligens jeg også vil ha fullt stativ jeg også kan ta chins på Endret 5. juni 2009 av Duffo Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Er dette ment for chins og dips? http://www.sportsmaster.no/Default-53-2-p.htm faen asså.. vi har multigym apparat og tredemølle hjemme i kjelleren.. men lenge siden vi kjøpte det var liten da og multigymmet er for n00bs og tror den er gått i stykker.. skulle sagt vi heller skulle satset på dips apprat Lenke til kommentar
HValder Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Skulle eg først kjøpt meg noko heimetrenings-opplegg hadde eg heller gått for eit power rack. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) du kan lage ditt eget dipsapparat . vær kreativ, kjenner du noen som kan sveise? 4 rør og 3 skinner, alt du trenger Endret 6. juni 2009 av Henrik2k Lenke til kommentar
opijo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Jeg bare lurer på noe , når man tar dips..Så trener man bryst og triceps, men har jeg sett så mange forskjellige tekniker på dips.. Hvordan trener man best bryst på dips og hvordan trener man best triceps på dips? Hadde vært fint med bilder Endret 6. juni 2009 av opijo Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 bruk noen øl/brus/melkekasser, det fungerer bra skal jeg tro Lenke til kommentar
creaT Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg bare lurer på noe , når man tar dips..Så trener man bryst og triceps, men har jeg sett så mange forskjellige tekniker på dips.. Hvordan trener man best bryst på dips og hvordan trener man best triceps på dips? Hadde vært fint med bilder bredt grep - bryst smalt grep - tricep Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hjemme bruker jeg trappa til og ta Chinups i Helt konge øvelse! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hjemme bruker jeg trappa til og ta Chinups i Helt konge øvelse! Har du mange kuler oppå hodet etter å ha stanget i trinnet over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå