Monkinaut Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Bilde fra en Barcelona-tur for en stund siden. Syntes kid'en med megafonen så rå ut og lyset falt fra en vinkel som fikk fram tekstur ganske bra. Prøvde å få det fram enda mer med sharpening i PS, men gikk kanskje litt for langt..? Canon 350D - EF-S 10-22mm @ 12mm (1/15 @ f/4,5, ISO 100) <- vet ikke helt hva jeg tenkte på med den eksponeringa. Gikk nok litt fort i svingene. Kanskje litt alkohol i blodet også... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Dolk er flink, han. Ikke et dumt bilde heller, men syns ikke du burde kuttet navnet. Lenke til kommentar
Monkinaut Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Hahaha... Shit. Jeg ante ikke at "dolk" og kid'en hang sammen en gang. Der ser man. Kanskje jeg får revurdere croppinga litt..? Takk for opplysningen! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Søk på Dolk i google (bildesøk). Lenke til kommentar
Monkinaut Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Oi. Man kan jo i hvert fall konstatere at bildet mitt er sånn passe uoriginalt. Men veldig mye bedre enn alle andre sine. Hehehe... Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Litt kult at du fann eit av verka til Dolk i Barcelona. Fyren bur vel i Bergen. Han har dekorert ein del veggar der i alle fall. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Tenkte automatisk at det var banksy. Litt samme stilen. Fant en banksy i Vilnius, Litauen. Men neste gang jeg kom tilbake hadde de fjerna den. Ingen respekt for kultur Noen som veit om han har laget noen i Oslo? Eller hvor man kan finne noen Dolk i Oslo? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Vet ikke om oslo, men han har ihvertfall den samme figuren som i første post her i Stavanger. dama mi sitt bilde av den, med meg i :o Endret 4. juni 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
Monkinaut Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 @Strange_quark: Ja, verden er jammen liten. Man reiser til Barcelona, tar et bilde av noe graffiti man synes er kult, kommer tilbake og legger det ut på et norsk forum og får vite at fyren som har laget det er fra Norge. Hahaha... Dødsbra! @rocknrolf77: Absolutt. Når jeg så på andre greier av dolk i går så var det mye som minte om banksy. Seriøst mye bra greier fra dolk. Jeg har fått en ny helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå