SSSø Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Syns dette var et litt morsomt motiv, men er usikker på om jeg kunne fått noe mer ut av det. Takker for alle tips. PS. Ingen vits i å spørre meg hva det egentlig er for noe. Jeg har ikke peiling...var mange av de, da. Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Siden du bare har to nebb(?) synes jeg ikke de skulle overlappa hverandre. Litt lengre ut fra veggen tror jeg hadde gjort seg. Hadde kanskje også blitt litt mer spennende om du laga en mer tydelig diagonal (tatt bildet litt ovenfra). En dose med litt hardere kontraster hadde sikkert også hjulpet på. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Takker for svar. Det var en hel rekke med slike, har croppet vekk et par, syns det ble for rotete. At de ikke burde overlappe hverandre har du kanskje rett i. Kontrast kan alltids fikses...jeg er bare så alt for flink til å dra for hard i spakene, så jeg prøver alltid å begrense meg så mye som mulig; kanskje for mye? Lenke til kommentar
BorN Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Morsomt! Min umiddelbare assosiasjon er at jeg ser på en and som ser trist ut. Og som imidlertid mangler føtter. Ellers er jeg enig i at mer kontrast kunne hjelpe. Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Kjedlig bilde med for lite farger og futt. Ikke det beste motivet. Kunne sikkert gjort seg bedre med et annet lys. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Noen som har gjort en elendig jobb med å henge opp kles kroker da eller?hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå