rufus1511 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei! Etter år med tromming på diverse sofaer, bord, og lår, har jeg nå bestemt meg for å gå til innkjøp av et trommesett. Er 15 år, og da foreldrene mine misliker høye og sterke lyder (noe naboene også gjør). I tillegg må jeg kunne øve på kvelden, når mine søstre har lagt seg. Løsningen må vel da bli et elektrisk trommesett. Så da spør jeg dere: Hvordan er et elektrisk trommesett? Hvordan går det å skifte mellom vanlige trommesett og elektriske trommesett, sånn rent spillemessig? Har sett på en del internettsider, og funnet ut at de trommesettfolka som lager de stort sett beste trommene for noobs som meg, er Yamaha og Roland (?) Når det gjelder pris, så tror jeg ikke jeg skal bevege meg over ti lapper med det første, med mindre dette kreves for å få et spillbart trommesett. Om det skulle være noe mer, bare spør. Takker for svar! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 For 10k er vel det beste du kan kjøpe eit Roland TD-6V. Vær obs på at på dei fleste digitale trommesett vil basspedalen lage ein del lyd, eg vekker lett mudern når eg spelar trippelslag. Lenke til kommentar
rufus1511 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Den bråker såpass at den kan vekke folk i andre rom? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Naborom eller rom direkte under deg hvertfall. Lenke til kommentar
rufus1511 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Hm...vet du hvilke butikker her landet hvor dette settet kan fåes billigst mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå