L O G I M A N Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har en MB C 200 som jeg bytta bakbremser på i dag. Det er min søster som eier den, og bilen blir "rå" om man starter og stopper den en kort stund. For å unngå det skulle jeg ruse den litt, men den stopper på 4000rpm, da er det som om turtallsperra slår inn. Dette kan da umulig være maks rpm på denne? Bilen er en automat, og går forøvrig bra uten om de to tingene her. Så siden bilen blir lett rå, og jeg nå så det er maks 4000 rpm funderer jeg på hva som kan være feil. Jeg har vurdert om det kan være vei eller kamføler? Har ikke fått lest av ECU enda pga den sære MB pluggen, så lurer derfor på om noen har hatt samme problem eller har noen forslag? Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det er turtallssperre på tomgang på 4.000-4.500 o/min. Er bilen i fart så får du tyna den til rødmerkinga. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Aha, det forklarer jo den saken......takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå