Mariofrans Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei! Har et problem.. Jeg har laget en account på playstation network og husker ikke passord eller fødselsdato pga. at jeg bare tastet inn en dato som var over 18 år. Jeg har et spørsmål: Den som er Master account på playstation network kan skifte passord, men må den vite fødselsdato eller noe annet for å skifte passord eller er det bare å trykke skift så kan du skifte til et annet passord? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 jeg også dret meg ut på det når jeg regga meg på psn.men jeg stakk inn på psn på internetten på min master account pga jeg husket ikke passet mitt.så jeg sendte en email slik at jeg fikk emailen og et temp passord,mener det var retrieved lost password ellerno... men poenget er at jeg fikk til igjen.man må gå inn på kontrollpanelet etter man har fått et random passord og skifte det til hva man vil ha. så neste gang skriv opp alt som har med psn info..man kan også endre infoen på det man skriver opp når man regger seg på psn på ps3'n... Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Uhm, angående spørsmålet ditt, så er det vel bare å prøve? Ser ikke helt grunnen til å spørre om det. Gå inn på account manager om du har lagret passordet og forsøk, verre er det ikke. Om det ikke fungerer, eller om du ikke har passordet "lagret", så ring kundeservice og forklar. Jeg ville kanskje ikke sagt at jeg har jugd på alderen, da dette sikkert kan føre til at de nekter å åpne den igjen. Bare si at du må ha tastet feil fødselsdag eller noe? Uansett, hvorfor oppgi bullshit fødselsdager og passord? Særlig passord. Passord er det latterlig å glemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå