Gå til innhold

Hvor kan jeg finne sommerjobber nå?

Anbefalte innlegg

HAr ikke vært like flittig i å søke sommerjobb i år (mye grunnet heavy eksamener), og har ikke fått noen jobber endå. Lurer på om noen vet hvor jeg kan søke jobber så sent som det nå er blitt? Vet jeg egentlig ikke kan være kresen, men jeg vil helst unngå renhold, sykepleie og dagligvare om det er mulig =P

Er en 19 år gammel jente som studerer informasjonsvitenskap, og har en del arbeidserfaring.

Vil ha jobber enten i Bergen eller i Skien da jeg har bosted begge plasser.

Om noen har tips, vær så snill å hjelp meg? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd Manpower eller Adecco? Kanskje ikke verdens mest givende jobber, men du tjener da penger.

Vet ikke om Orcus (jeg fikk mest lønn via dem) opererer der borte.

Har lagt ut cv-er i hytt og pine på slike plasser, men tror faktisk jeg ikke har lagt ut på Manpower eller Adecco O.o nav og finn er de eneste jeg husker :p

Lenke til kommentar

Hmm, jeg husker også at jeg la ut masse CVer, dog vil jeg anbefale å ringe dem. Viser at du er hakket mer interessert enn om du ikke gjør det :p

Ellers kan du prøve Peppes, Dollys og andre liknende steder meg forholdsvis unge medarbeidere. Jobber selv på Peppes, og vet at det er en del som vil ha fri i fellesferien osv.

Har du mulighet, enten ring eller møt opp personlig for å gi dem en søknad osv.

Edit: Manpower og Orcus kunne forsåvidt bare tilby meg lagerjobber. Jævla kjipt i lengden, men gode penger. Er du født i '89, siden du studerer allerede?

Mulig du kan komme i praksis hos et firma som driver med det du studerer?

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Hmm, jeg husker også at jeg la ut masse CVer, dog vil jeg anbefale å ringe dem. Viser at du er hakket mer interessert enn om du ikke gjør det :p

Ellers kan du prøve Peppes, Dollys og andre liknende steder meg forholdsvis unge medarbeidere. Jobber selv på Peppes, og vet at det er en del som vil ha fri i fellesferien osv.

Har du mulighet, enten ring eller møt opp personlig for å gi dem en søknad osv.

Edit: Manpower og Orcus kunne forsåvidt bare tilby meg lagerjobber. Jævla kjipt i lengden, men gode penger. Er du født i '89, siden du studerer allerede?

Mulig du kan komme i praksis hos et firma som driver med det du studerer?

Ja har tenkt litt på pizzeria ettersom jeg da kan kjøre ut pizza=) Vet ikke helt om lagerjobbing er aktuelt for en nerdete liten jente, men kan jo være de ser potensiale i meg? xD

Søkte 6 sommerstillinger på StatoilHydro som var iallefall noenlunde innenfor det jeg studerer, men har hittil fått 5 avslag. Skal innrømme at jeg håpte noen visste om sommerjobber som var IT-relatert ja, iallefall noe på kontor. Begynner å bli litt lei butikkarbeid, men blir vel gjerne det igjen nå, om jeg ikke er altfor sen=/

Men tusen takk for tips! Får registrere meg på alle mulige steder, og deretter ringe de! =)

Jeg er i samme situasjon som deg, og skal søke jobb som taktekker og på bakeri i alle fall.

Du får ha lykke til du òg. Bakeri var vel kanskje en god mulighet ja? =)

Lenke til kommentar

Jeg har jobbet som Pizzabud i et halvt år nå og elsker jobben. Tror det går igjen med at det er et veldig bra miljø på pizzeriaene, jeg stortrives ihvertfall. Lønna er ikke så bra som hvis du skulle jobbe på lager (via Orcus osv).

Og hvis du er jente, vil du automatisk få mer i tips :roll:

Har du prøvd å kontakte noen aktuelle firmaer som driver med stuff som interesserer deg?

Lenke til kommentar
Jeg har jobbet som Pizzabud i et halvt år nå og elsker jobben. Tror det går igjen med at det er et veldig bra miljø på pizzeriaene, jeg stortrives ihvertfall. Lønna er ikke så bra som hvis du skulle jobbe på lager (via Orcus osv).

Og hvis du er jente, vil du automatisk få mer i tips :roll:

Har du prøvd å kontakte noen aktuelle firmaer som driver med stuff som interesserer deg?

Jeg må si at pizzabud høres jo bare bedre og bedre ut=P Og om lønna ikke er like bra, tror jeg har lite å si. Om valget hadde stått mellom meg og en muskuløs herre antar jeg at jeg hadde falt litt til kort=P Måtte nok sikkert hatt mye hjelp til å bære ting allikevel xD

Jeg har bare vært i kontakt med StatoilHydro hittil, har sittet limt fast til eksamener i en måned nå, er ferdig neste uke. Hadde tenkt å ta meg en tur med søknader etter siste eksamen, men hadde faktisk ikke tenkt på at jeg kan stikke innom andre bedrifter enn detaljevare og kafè! Flott tips! =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...