Gå til innhold

Algalon down av Ensidia ( Heroic )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har vært en liten stund i en world top guild og det går mye informasjon og drittslenging av andre guilder der. Så mye jeg fikk med meg, så levlet Ensidia masser av alter til 80 og derfra gearet dem like godt opp som deres mainer før Ulduar ble slipt ut.

Da de cleared Ulduar, clearet de også ulduar med sine alter for å få ok gear med dem. Etter at de behersket hardmodes og fra der kom til Algalon. Så raidet dem Algalon 4 ganger i uken. Main raid 1, alt raid 1, alt raid 2 og alt raid 3. Dette ville gi dem 4 timer i uken til å observere og gjøre bedre for hvert try. Gikk også noen rykter om at Ensidia hadde drept Algalon med en av alte raidene sine, men ville ikke annonsere killet pga, da ville alle starte å levle masse alter for fremtidige encounters for trippel trening etc.. Så derfor ventet de til reseten hvor de tok Algalon med en gang med sitt main raid og annonserte killet.

Jeg vil IKKE påstå at saken er slik, men de fleste world top guilder har inside informasjon fra de fleste like-sinnede guilder slik at dem alltid er "up to date" når det kommer til konkurerende nyheter.

Hvordan kan man skjule "Celestial Defender" spamen da?

Uansett; jeg står på mitt, Ensidia legger mye mer inn i en world first enn noen andre. Hadde f.eks STARS fått world first Algalon, hadde det blitt total skandale selvom Ensidia sikkert hadde gjort sitt beste for å skjule skuffelsen. (Typ. Nihilums tragiske unnskyldninger etter Sunwell)

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar
Jeg har vært en liten stund i en world top guild og det går mye informasjon og drittslenging av andre guilder der. Så mye jeg fikk med meg, så levlet Ensidia masser av alter til 80 og derfra gearet dem like godt opp som deres mainer før Ulduar ble slipt ut.

Da de cleared Ulduar, clearet de også ulduar med sine alter for å få ok gear med dem. Etter at de behersket hardmodes og fra der kom til Algalon. Så raidet dem Algalon 4 ganger i uken. Main raid 1, alt raid 1, alt raid 2 og alt raid 3. Dette ville gi dem 4 timer i uken til å observere og gjøre bedre for hvert try. Gikk også noen rykter om at Ensidia hadde drept Algalon med en av alte raidene sine, men ville ikke annonsere killet pga, da ville alle starte å levle masse alter for fremtidige encounters for trippel trening etc.. Så derfor ventet de til reseten hvor de tok Algalon med en gang med sitt main raid og annonserte killet.

Jeg vil IKKE påstå at saken er slik, men de fleste world top guilder har inside informasjon fra de fleste like-sinnede guilder slik at dem alltid er "up to date" når det kommer til konkurerende nyheter.

Hvordan kan man skjule "Celestial Defender" spamen da?

I call bullshit. Du har samlet de beste av de beste spillerne i verden. Når du da plukker ut de 10/25 beste av disse igjen så har du potensiale til å drepe bossen utrolig fort. De som spiller i Ensidia plukker bare opp på ting utrolig mye raskere en de fleste andre som spiller dette spillet.

Lenke til kommentar

Vel, grunnen til at det ikke ble noe av LR>SK-Gaming mergen var jo nettopp pga. de helt syke kravene til medlemmene. Ensidia legger mer inn i dette spillet enn noen andre, selv om de helt sikkert prøver å skjule det. Ensidia er like trist som Chelsea egentlig, moneymaking factory til 1000.

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar
Vel, grunnen til at det ikke ble noe av LR>SK-Gaming mergen var jo nettopp pga. de helt syke kravene til medlemmene. Ensidia legger mer inn i dette spillet enn noen andre, selv om de helt sikkert prøver å skjule det. Ensidia er like trist som Chelsea egentlig, moneymaking factory til 1000.

Jepp, det er penga som styrer Ensidia. Helt klart. Spot on.

Lenke til kommentar

Hør når de downer han (7 min), og se all spam de får tilbake, mange "gz", men også en del stygge saker.

Tror faktisk jeg fikk med meg samme fyren skrive noe stygt to ganger (Shamalon eller noe sånt) og det var de eneste stygge ordene jeg fikk med meg i whispers. Så klart skal noen tøffe seg fordi de er sjalu. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...