Gå til innhold

Algalon down av Ensidia ( Heroic )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men når får vi world first på clear all content in hardmode da? :cool:

får å ta algalon, må du ha klart alle på hardmode.

Ikke nødvendigvis, for å få nøkkelen fra questen må du ha tatt mimiron, freya, hodir og thorim på hard mode. Ensidia har uansett tatt alle bosser med hard mode på hard mode. Vel å merke har de tatt yogg saron med 1 watcher, men det regnes som hard mode selv om "alone in the darkness" også er hard mode.

Lenke til kommentar
Men når får vi world first på clear all content in hardmode da? :cool:

får å ta algalon, må du ha klart alle på hardmode.

Ikke nødvendigvis, for å få nøkkelen fra questen må du ha tatt mimiron, freya, hodir og thorim på hard mode. Ensidia har uansett tatt alle bosser med hard mode på hard mode. Vel å merke har de tatt yogg saron med 1 watcher, men det regnes som hard mode selv om "alone in the darkness" også er hard mode.

ah.. stemmer nok det:) beklager feilinformasjonen. skyld på dem som har sagt det til meg :p

hvem bosser kan gjøres på hardmode da?

Endret av probin
Lenke til kommentar
Vel de måtte jo bruke 1 (2) resets! -.- Neida, men det er ensidia tross alt, de er strengt talt de beste av de beste.

Mer det at de legger mye mye mer i det i forhold til andre top-end guilder

Faktisk ikke. Det er veldig mange guilds som raider like mye som Endisia, og folk kan si hva de vil om dem men jeg er overbevist om at de har mindre wipes som følge av fuckups enn det andre har.
Lenke til kommentar
Vel de måtte jo bruke 1 (2) resets! -.- Neida, men det er ensidia tross alt, de er strengt talt de beste av de beste.

Mer det at de legger mye mye mer i det i forhold til andre top-end guilder

Faktisk ikke. Det er veldig mange guilds som raider like mye som Endisia, og folk kan si hva de vil om dem men jeg er overbevist om at de har mindre wipes som følge av fuckups enn det andre har.

Har du noen eksempler?

Lenke til kommentar

Jeg har vært en liten stund i en world top guild og det går mye informasjon og drittslenging av andre guilder der. Så mye jeg fikk med meg, så levlet Ensidia masser av alter til 80 og derfra gearet dem like godt opp som deres mainer før Ulduar ble slipt ut.

Da de cleared Ulduar, clearet de også ulduar med sine alter for å få ok gear med dem. Etter at de behersket hardmodes og fra der kom til Algalon. Så raidet dem Algalon 4 ganger i uken. Main raid 1, alt raid 1, alt raid 2 og alt raid 3. Dette ville gi dem 4 timer i uken til å observere og gjøre bedre for hvert try. Gikk også noen rykter om at Ensidia hadde drept Algalon med en av alte raidene sine, men ville ikke annonsere killet pga, da ville alle starte å levle masse alter for fremtidige encounters for trippel trening etc.. Så derfor ventet de til reseten hvor de tok Algalon med en gang med sitt main raid og annonserte killet.

Jeg vil IKKE påstå at saken er slik, men de fleste world top guilder har inside informasjon fra de fleste like-sinnede guilder slik at dem alltid er "up to date" når det kommer til konkurerende nyheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...