christer-R Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Har nå muligheten til å få nevnte modell (samsung le40a656) til en kjempegod pris, men vil gjerne undersøke litt før jeg evt. kjøper den. Bruksområde vil være: Spill på PS3, Blu-Ray filmer gjennom PS3, tilkobling av PC og tv-titting gjennom en Canal Digital-boks. Hvordan vil denne tv'en være til dette forbruket? Har lest litt om input-lag, men har null peiling på hva det dreier seg om, og om denne tv'en sliter med dette. Kom gjerne med forslag til en annen aktuell LCD i str 40" - 46" om denne ikke er optimal for mitt bruksområde. Endret 3. juni 2009 av christer-R Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er ikke helt 100% stødig på input-lag, men slik jeg har forstått det så vil input-lag si at det er en liten forsinkelse fra du trykker på knappene (når du spiller), til det faktisk skjer på skjermen. Altså er det ikke bra kombinert med gaming. Har god erfaring med a656, bortsett fra når det gjelder spilling. Til ditt bruk tror jeg den vil funke utmerket, da skjermen stråler til når den får gode, digitale signaler! Håper dog for din del at du har HDMI-utgang på Canal Digital boksen din, for a656 sliter med en gang den fores med litt dårligere kilder. Høres uansett ut som at du får den enda billigere enn billigste nypris? Og da er den jo et røverkjøp! Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Er ikke helt 100% stødig på input-lag, men slik jeg har forstått det så vil input-lag si at det er en liten forsinkelse fra du trykker på knappene (når du spiller), til det faktisk skjer på skjermen. Altså er det ikke bra kombinert med gaming. Har god erfaring med a656, bortsett fra når det gjelder spilling. Til ditt bruk tror jeg den vil funke utmerket, da skjermen stråler til når den får gode, digitale signaler! Håper dog for din del at du har HDMI-utgang på Canal Digital boksen din, for a656 sliter med en gang den fores med litt dårligere kilder. Høres uansett ut som at du får den enda billigere enn billigste nypris? Og da er den jo et røverkjøp! Okei, det er ikke verre enn det altså! Lever nok over med litt input-lag da jeg slett ikke er noen PS3-pro. Det er såklart HDMI-utgang på boksen, så det skal ikke være noe problem! Jepp, en god del billigere enn nypris, så jeg er egentlig ikke i tvil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå