Persan Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Lurer på om noen har oversikt over hva som er siste versjon av Xbox? Er det ver. 1.1? Og er dette samme model som selges hos Elkjøp (med Halo og DOA3 til 1595.-). Er dette den nyeste med kontroller S? På forhånd takk! :wink: Lenke til kommentar
twarr Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei! Den koster 1495,- og ikke 1595,- Jeg kjøpte en der, og det samme med alle de andre jeg har sett, så er det kun v1.1... Du KAN nokk få v1.2 også... jeg tror neppe du får en v1.0 nå.. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Oj, de har visst satt opp prisen til 1595,- nå.. kostet 1495,- når jeg kjøpte den.. Lenke til kommentar
Persan Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Takker! Fulgte det med Kontroller S i din pakke? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Nei, det følger ikke med controller S i den pakken. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 fikk 1.1 med philips dvd-spiller når jeg kjøpte min. pluss doa3 og halo, som jeg hadde fra før (grrrR) Lenke til kommentar
twarr Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 psilocybe: hvorfor KJØPTE du deg en xbox da? du som bor i Bærgen, kan da bare skrive deg til en xbox Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 fordi jeg ikke hadde hørt om det prosjektet før etter jeg kjøpte den, den kostet bare 1500,-, og jeg måtte nok skrevet 6-7 ganger før jeg hadde fått en box.. og jeg er ganske utålmodig når det kommer til duppedingser og annet leketøy. Lenke til kommentar
Persan Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Ett par ting til! Ser at Ram & Rom kjører en kampanje med Xbox, Sega gt2000, Jet Set Radio Future og ikke minst Splinter Cell til 1795.- Er dette en "gammel" pakke hvor man legger Splinter Cell med, eller en NY pakke med den siste versjonen av Xbox? Er det bare fargen og kontrollerne som er forskjellige på Limited Edition, eller er det noe annet? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Ett par ting til! Ser at Ram & Rom kjører en kampanje med Xbox, Sega gt2000, Jet Set Radio Future og ikke minst Splinter Cell til 1795.- Er dette en "gammel" pakke hvor man legger Splinter Cell med, eller en NY pakke med den siste versjonen av Xbox? Er det bare fargen og kontrollerne som er forskjellige på Limited Edition, eller er det noe annet? Det er billig! Bare spillene koster jo mer enn 1800kr til sammen! :o Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Nyeste xbox versjon er altså v1.2, men m$rosoft vil nok lage en ny snart, i enda et desperat forsøk på å stoppe modding. Lenke til kommentar
Persan Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Takker så mye for råd og svar! Får ta meg en tur på Ram & Rom i morgen for å kjøpe Xbox! Har hatt PS2 fram til nå, så det blir spenende å se forskjellen! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hva er egentlig forskjellen på 1.0 og 1.1? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 1.1 har ikke vifte på gpu'en, iallefall. tror ikke det er noe voldsomme forandringer bortsett fra det.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hva med modding i forbindelse med disse forskjellige versjonene? Matrix chippen f.eks.. (har tenkt å invistere....) Lenke til kommentar
parazite Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Det er laget tre forskjellige versjoner. 1.0 Har vifte på GPU. Selges nok ikke lenger. 1.1 Her er vifta på GPU fjerna. De begynte også å benytte nye dvd spillere med denne versjonen. Finnes fremdeles en god del av disse ute på markedet. 1.2 Er den nyeste versjonen. Her er det gjort noen forandringer på hk, d0 punktet som blir benyttet av modchips er flytta. Blant annet den nye limited edition xboxen er v. 1.2 Det skal ikke være noe problem å montere modchips på noen av disse versjonen, hvertfall ikke etter det jeg har hørt. Vet at x2lite funker på alle konsolene hvertfall. Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg har v1.1 med Xecuter2 og det funker som bare f... Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 men jeg må få gjøre oppmerksom på at du antakeligvis vil slite med å feste matrix eller f.eks xecuter med pogopins på en v1.2 .. på grunn av at et par kontaktpunkter er flytta. Men det er den eneste forskjellen, at et par ting er flytta.. så med en modchip med ledninger vil du ikke ha noen problemer med v1.2 .. såvidt jeg vet Lenke til kommentar
The Beast Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hva er forskjellen på de forskjellige versjonene? hvilken versjon har jeg hvis jeg kjøpte min Xbox i juni 2002? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hva er forskjellen på de forskjellige versjonene? hvilken versjon har jeg hvis jeg kjøpte min Xbox i juni 2002? Du har nok v1.0, samme som jeg har med vifte på gpu + Thompsen DVD-spiller + innmontert Matrix-brikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå