Gausel Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Installerte Windows 7 Beta for en stund tilbake, har vært kjempefornøyd Når jeg skulle installere RC versjonen henger denne seg opp på første bildet. Altså, jeg får ikke noen valg før det henger seg opp. Problemet gjelder også når jeg skal installere Vista fra originalcd. Henger på samme plassen, rett før alle valgene kommer opp. For å prøve installerte jeg Ubuntu men også her henger det seg opp. Har nå byttet DVD drev og primærharddisk. Noen forslag? Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Installerte Windows 7 Beta for en stund tilbake, har vært kjempefornøyd Når jeg skulle installere RC versjonen henger denne seg opp på første bildet. Altså, jeg får ikke noen valg før det henger seg opp. Problemet gjelder også når jeg skal installere Vista fra originalcd. Henger på samme plassen, rett før alle valgene kommer opp. For å prøve installerte jeg Ubuntu men også her henger det seg opp. Har nå byttet DVD drev og primærharddisk. Noen forslag? sjekk minnet for feil Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det der har jeg vert borti... tok ut ene minnet. ogsaa var det full kjor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå