Gå til innhold

Djuice Complete, bytte til Nonstop?

Anbefalte innlegg

Har akkuratt kjøpt meg ny mobil med Djuice Complete abonnement. Trodde dette var det beste for meg, det viste seg da å være feil. Eg bruker ca. 300 kr (i tilleg til de 129 i måneden) på bare sms. Med Nonstop får en jo Gratis sms, for 299 i måneden. Jeg lurte på om eg kan bytte til det abonnemnentet selv om eg egentlig er bundet til Djuice Complete i 12 måneder. Og hvor mye eg evt. må betale for å bytte?

Hadde vært svært takknemmelig om noen kunne hjelpe!

Hilsen Tore

Endret av Torethie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Provisjonen er den samme for begge abonnementene, så godt mulig de lar deg bytte kostnadsfritt, men ved og beholde bindingen.

Nå i juni har provisjonen til Nonstop gått opp, så hadde du kjøpt med Nonstop i dag, og ikke med complete i mai(?) hadde du også spart 300 kr. ( ... )

Men.. alternativet er og kjøpe en SMS pakke, 3000 SMS til 199 per måned

Les mer om SMS pakkene på Djuice.no

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar
Provisjonen er den samme for begge abonnementene, så godt mulig de lar deg bytte kostnadsfritt, men ved og beholde bindingen.

Nå i juni har provisjonen til Nonstop gått opp, så hadde du kjøpt med Nonstop i dag, og ikke med complete i mai(?) hadde du også spart 300 kr. ( ... )

Men.. alternativet er og kjøpe en SMS pakke, 3000 SMS til 199 per måned

Les mer om SMS pakkene på Djuice.no

ok, takk for svar! :D tror eg rett og slett stikker innom forhandler og spørr. tror Ikke eg gidder å kjøpe son pakke.

Lenke til kommentar
Du kan bytte kostnadsfritt til nonstop fra Complete :)

Riktig som Rusher sier, du kan bytte helt gratis. Eneste du trenger å gjøre er å ringe til 09000 eller bytte via å logge inn på Mine Sider på www.telenor.no

Jeg er under 18, så da må nok pappa fikse det :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...