Torethie Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Har akkuratt kjøpt meg ny mobil med Djuice Complete abonnement. Trodde dette var det beste for meg, det viste seg da å være feil. Eg bruker ca. 300 kr (i tilleg til de 129 i måneden) på bare sms. Med Nonstop får en jo Gratis sms, for 299 i måneden. Jeg lurte på om eg kan bytte til det abonnemnentet selv om eg egentlig er bundet til Djuice Complete i 12 måneder. Og hvor mye eg evt. må betale for å bytte? Hadde vært svært takknemmelig om noen kunne hjelpe! Hilsen Tore Endret 3. juni 2009 av Torethie Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Provisjonen er den samme for begge abonnementene, så godt mulig de lar deg bytte kostnadsfritt, men ved og beholde bindingen. Nå i juni har provisjonen til Nonstop gått opp, så hadde du kjøpt med Nonstop i dag, og ikke med complete i mai(?) hadde du også spart 300 kr. ( ... ) Men.. alternativet er og kjøpe en SMS pakke, 3000 SMS til 199 per måned Les mer om SMS pakkene på Djuice.no Endret 3. juni 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Provisjonen er den samme for begge abonnementene, så godt mulig de lar deg bytte kostnadsfritt, men ved og beholde bindingen. Nå i juni har provisjonen til Nonstop gått opp, så hadde du kjøpt med Nonstop i dag, og ikke med complete i mai(?) hadde du også spart 300 kr. ( ... ) Men.. alternativet er og kjøpe en SMS pakke, 3000 SMS til 199 per måned Les mer om SMS pakkene på Djuice.no ok, takk for svar! tror eg rett og slett stikker innom forhandler og spørr. tror Ikke eg gidder å kjøpe son pakke. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du kan bytte kostnadsfritt til nonstop fra Complete Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Du kan bytte kostnadsfritt til nonstop fra Complete Viss dette er tilfellet, hadde det vært svært fint Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du kan bytte kostnadsfritt til nonstop fra Complete Riktig som Rusher sier, du kan bytte helt gratis. Eneste du trenger å gjøre er å ringe til 09000 eller bytte via å logge inn på Mine Sider på www.telenor.no Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Du kan bytte kostnadsfritt til nonstop fra Complete Riktig som Rusher sier, du kan bytte helt gratis. Eneste du trenger å gjøre er å ringe til 09000 eller bytte via å logge inn på Mine Sider på www.telenor.no Jeg er under 18, så da må nok pappa fikse det Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Må ikke være 18 for å logge inn på Mine Sider Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Må ikke være 18 for å logge inn på Mine Sider haha, nei. Men jeg må være 18 for å endre mitt abonnement Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Ett litt dumt spørsmål, men. Viss eg bytter til Nonstop, kan eg da igjen bytte tilbake til Complete viss jeg ikke er fornøyd med det? Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Rusher: Sikker på det? Med tanke på at det er høyere provisjon på Nonstop enn på Complete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå