Diff Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Oppretter denne tråden da jeg ser at det er ønskelig... Noen som tør gjette på hva slags "langsvarsoppgaver" vi kan forvente oss på Del 1? Min tanke er at vi kan få om fotoelektrisk effekt, Comptoneffekten, Heisenbergs uskarphetsrelasjoner og noe praktisk om induksjon. Flere tanker om dette? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Stemmer nok bra det, kvantefysikken er nok mest aktuell Lenke til kommentar
Enya Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg tror Cern vil stå veldig sentralt med alt som skjer der nå Er i alle fall spådd av fysikklæreren min. Lenke til kommentar
mgmt Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har en sterk følelse av at langsvarsoppgaven på del 1 heter " gjør rede for teknologisk bruk av induksjon" Lenke til kommentar
Enya Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har en sterk følelse av at langsvarsoppgaven på del 1 heter " gjør rede for teknologisk bruk av induksjon" Blir det noe sånt er jeg godt fornøyd. Problemstillingen min til prøveeksamen muntlig var ganske lik Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det kon også godt være å kvalitativt gjøre rede for spesiell og generell relativitetsprinsipp. Spørsmålene blir formulert ca slik de er i læreplanmålene. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvordan gikk det? Jeg tror jeg fikset det ganske grait, men kan godt være en del slurvefeil der.. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er allerede laga en tråd om hvordan det gikk med folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå