staljin Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Hei, De som har mye mer peiling på programering/coding kan vel prøve seg med denne grafikkort BIOS editor. http://www.guru3d.com/xbios/ Staljin Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Den er jo rimelig enkel å bruke da, har brukt den på mitt Ti200 kort, flasha det til Ti500 uten problemer. Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hva kan man gjøre med dette programmet ? Kan man f.eks rename Riva TNT til Riva TNT 2 eller liknende ? Lenke til kommentar
Frodo_Torpedo Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Har vært inne og kikket på guru3d.com og det var en kongeside. Nå er det bare å dra frem loddebolten og kaste seg over skjermkortet. Når det gjelder TNT kort så går det vistnok ikke etter det jeg kunne se inne på sidene. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: On 2002-01-23 09:59, DuraN skrev:Den er jo rimelig enkel å bruke da, har brukt den på mitt Ti200 kort, flasha det til Ti500 uten problemer. vil det da si at det yter det samme som et Ti500? er det noen ytelse å hente på å fikse på biosen i skjermkortet? Lenke til kommentar
Radeon8500 Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Ja, det er ytelse å hente i BIOSen til et skjermkort. Som du sikkert har sett på bilder fra guru3d.com, så er det i BIOSen man setter hastighetene til RAMen og GPUen. Bl.a Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: On 2002-01-25 13:38, Radeon8500 skrev:Ja, det er ytelse å hente i BIOSen til et skjermkort. Som du sikkert har sett på bilder fra guru3d.com, så er det i BIOSen man setter hastighetene til RAMen og GPUen. Bl.a det blir jo det samme som overklokkng da. trenger jo ikke å gå inn i biosen og klusse, kan jo bare sette det til deafult i oppstart av feks powerstrip.... Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Bomboo; det er jo hele poenget! Det at man -slipper- å bruke programmer som PowerStrip etc.. pluss det at det er litt morro å ha modda BIOS'en da. Jeg skal jaggumeg modde BIOS'en på mitt GF2GTS hvis jeg tørr. Bare prøve meg fram med f.eks. PowerStrip først, for å finne ut hvor høyt kortet går stabilt :smile: Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Jeg har lyst til å voltmodde mitt jeg også, men jeg er ikke så flink med loddebolt og sånt =/ Og til deg som spurte om det, ja det yter det samme som Ti500 , satte forresten på en liten CPU kjøler istedet for den mini-Blue Orben som fulgte med, core på 255 mhz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå