Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Prob. med lys. Skjermen er mørk.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har googlet meg både grønn og blå nå, men det ser ikke ut til at det finnes noe særlig med dokumentasjon om denne laptopen på nettet.

Kanskje denne "funksjonen" er avhengig av et program som skal kjøre i bakgrunnen? Start -> Kjør -> msconfig -> Sjekk under fanene "Services" og "Oppstart" etter programmer som er haket vekk.

Har du sjekket om det er mulig å endre på brightness i Intels gfx kontrollpanel?

Kjørt windows update?

Jeg er helt blank, dessverre.

Lykke til! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Skjer dette etter at maskinen kommer fra dvalemodus? Det samme skjer med meg, og da er eneste løsningen å restarte maskinen:

HP Pavilion dv6560eo

Windows 7 32 bit RC 7100

AMD Turion X2 TL-60

2 GB RAM

nVidia GeForce 8400M GS

Lenke til kommentar

"In task manager, under processes there is a process running called QtZgAcer.exe if that is not running or crashed then the FN keys will not function or some may and some will no"

Har ikke hatt Acer selv (emachines er eid av Acer, så antar de fungerer ca likt), så er ikke sikker om Acer'n krever noen prosesser for at funksjonsknappen skal fungere, men.

Uansett, fungerer funksjonstasten med andre funksjonsnarveier?

Hvis ikke, sjekk om BIOS har noen FN-alternativer som ikke er helt riktig.

Å oppdatere BIOS, samt drivere kan også fungere.

Siste utvei er vell en reinstallasjon.

Lenke til kommentar
Det kan jo være at pæren har gått da, selv om dette skjer bare i 1/ 10,000 tilfeller så fort.

Om backlighten på skjermen har gått, vil den være såpass mørk at det kun er mulig å skimte hva som står der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...