Uhei Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 heisann har hørt en del på Bigbang sin sang "Swedish Television" i det siste... men er det noen som vet hva sangen handler om? Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Her er teksten oversatt kjapt i Google Oversetter: Hallo Kan noen finne meg nå? Vel jeg tror ikke det Og mann, Hvis du virkelig ønsker å skade meg Du gjorde det nå Oooohhh Jeg kan ta mye, men jeg bare hadde nok Du skal kunne se meg nå Prøver å huske varmen Fra hennes fars hånd Men nå er det alt om deg Kommer hjem fra sporet Alt hun kan tenke på er deg Ikke ser tilbake Den reklametavler og månen Align mye bedre da hun Mente de ville Nå vet vi hun kan ikke ta det lenger Hennes følelser fortsatt vokse Her uten deg Men hun kan fortsatt føle det blåser Snakke med seg selv nå I brunt turtleneck sweather Bare til tross verden Like a livingroom kollisjon På svensk TV Some time ago Men nå er det alt om deg Kommer hjem fra sporet Alt hun kan tenke på er deg Ikke ser tilbake Den reklametavler og månen Align mye bedre Enn hun trodde de ville Og nå vet vi hun kan ikke ta det lenger Men nå er det alt om deg Kommer hjem fra sporet Alt hun kan tenke på er deg Ikke ser tilbake Den reklametavler og månen Align mye bedre Enn hun trodde de ville Prøver å huske varmen Fra hennes fars hånd Men nå er det alt om deg Kommer hjem fra sporet Alt hun kan tenke på er deg Ikke ser tilbake Prøver å huske varmen Fra hennes fars hånd Og nå vet vi hun kan ikke ta det lenger Håper du skjønner litt mer av teksten nå Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 hehe jeg kan engelsk men det der var egentlig bare komisk så takk for latteren Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 så da e ingen som vet hva denne sangen egentlig dreier seg om? uten om at det tydeligvis er mulig å oversette den te norsk????? Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du fikk vel hjelp på bigbang.com sine forum vel? Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 njaaaaa litt men ikke noe som gjorde sangen mere forståelig Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Må den absolutt handle om noe? Kan det ikke tenkes at Øystein Greni er en horribel lyriker og kun setter sammen ord som passer? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er tilbøyelig til å være enig med tjalla her Tror det er en slags sang om en fyr som mister kjæresten sin til en fyr med brun pologenser som driver og slår henne. Faren hennes spiller en rolle også, men mest som et slags minne/ankerfeste, tror jeg. Rimelig veike saker, egentlig. Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 en sang kan bety så meget mye forskjellig fra en person til en annen så jeg gir ikke opp med å forstå den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå