badw0lf Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg har nå snart gått to år uten jobb. var først sykemeldt 1 år også går jeg på rehabiliteringspenger ut august måned. har nå fått tilbud om sommerjobb 3 ganger 2 uker. 2 i juli 2 i august og 2 i september. men siden jeg går på rehabiliteringspenger så kan jeg vel ikke tjene noe utenom? slik som det er med vanlig trygd. noen som vet hva jeg burde gjøre? er å kjøre budbil det er snakk om Lenke til kommentar
avo Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har nå snart gått to år uten jobb. var først sykemeldt 1 år også går jeg på rehabiliteringspenger ut august måned.har nå fått tilbud om sommerjobb 3 ganger 2 uker. 2 i juli 2 i august og 2 i september. men siden jeg går på rehabiliteringspenger så kan jeg vel ikke tjene noe utenom? slik som det er med vanlig trygd. noen som vet hva jeg burde gjøre? er å kjøre budbil det er snakk om Snakk med NAV! De bør jo være veldig glade for å få deg ut i arbeid. (Et alternativ er å registrere enkeltmannsforetak, NAV tillater ofte at du mottar støned i en periode mens du etablerer ditt eget foretak - mange budbilsjofører er sine egene arbeidsgivere, og fakturerer i stedet for å få lønn. Blir noen kroner ekstra også, siden du slipper arbeidsgiveravgift, og kan fakturere tilsvarende mer + feriepenger...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå