flosshatt Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg er fasinert av typiske turist-butikker som tar bilder på grønn eller blå bakgrunn, og setter personene inn i faste bakgrunner. Feks at man tar bilder av to barn og setter dem inn i en motorsykkel i fart. Noen som skjønner hva jeg mener, og kjenner til et dataprogram jeg kan bruke for å leke med dette? spørsmål to - i mitt hjemmestudio har jeg grå og hvite bakgrunner - kan disse brukes på samme måte som grønn eller blå når det gjelder slikt leketøy? Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Grå og hvite bakgrunner kan også brukes ja. Jeg vil tro at viss du skal få et best mulig resultat av redigeringen, så er vel Photoshop best til formålet. Søk på Google etter guider. Lenke til kommentar
flosshatt Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 takk for svar. da skal jeg lete etter guider:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Gimp kan vel også brukes. Gimp er i motsetning til Photoshop gratis Lenke til kommentar
SULTHAN66 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei, photokey er vel et program som du etterspør. http://fxhome.com/photokey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå